تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17640

یک دزدی عاشقانهفروش فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش سینماسینما، روند رشد فروش «یک دزدی عاشقانه» همچنان ادامه دارد و استقبال با توجه به تعداد سالن ها و سانس های فیلم راضی‌کننده است. فیلم طی ٣٠ روز در  سینماهای تهران و چند سالن در شهرستان که ایده آل اکران سراسری نیست بیش از یک میلیاردتومان فروش داشته است که بیش از میلیون آن ٩٠٪‏ آن متعلق به شهر تهران است.
استقبال از این فیلم کمدی سالم و شریف، بار دیگر ثابت کرد که اگر کمدی از هر ابزاری برای خنداندن مخاطبانش استفاده نکند، بازهم مخاطب مناسب خود را جذب خواهد کرد. کارگردان فیلم “یک دزدی عاشقانه” امیرشهاب رضویان پیش از این فیلم برای فیلم “مینای شهر خاموش” برنده سیمرغ بهترین کارگردانی بیست پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. یک دزدی عاشقانه توسط ناهید دل آگاه تهیه شده است و مهدی هاشمی، فرهاد آییش، لادن مستوفی، لووان هفتوان، احد محمدکرمی، فرزانه قاسمی، رابعه مدنی و امیرحسین رستمی در آن نقش آفرینی می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقا کمال (مهدی هاشمی) و آقاجمال (فرهاد آئیش) پس از سال‏ها از زندان آزاد می‏‌شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏شان، اسی ‏خانم (لادن مستوفی) می روند ولی …

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها