تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 123404

یگانه رجبی بازیگر اصلی فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل، جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی فیلم «عشق» در کشور آمریکا را به دست آورد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ با بیش از ۳۰ حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب ۱۷ جایزه در رشته‌های مختلف سینمایی؛ در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در جشنواره بین‌المللی فیلم «عشق» در کشور آمریکا روی پرده رفت و یگانه رجبی بازیگر اصلی این اثر سینمایی توانست جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود کند.
جشنواره بین‌المللی فیلم «عشق» با شعار «ترویج عشق و صلح از طریق هنر سینما» به نفع خیریه کودکان «لوتوس» در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا برگزار شد.
در این دوره از جشنواره فیلم «عشق»، فیلم سینمایی «گل نساء» در ۴ رشته بهترین فیلم برای ستار چمنی‌گل، بهترین فیلمبرداری برای محمد فکوری، بهترین بازیگری مرد برای علی محمد رادمنش و همچنین بهترین بازیگری زن برای یگانه رجبی کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت، یگانه رجبی جایزه بهترین بازیگری زن این دوره از جشنواره را تصاحب کرد.


فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Accolade Global در کشور آمریکا به نمایش درآمد و جایزه خلاقیت و تعالی در فیلم سینمایی به ستار چمنی‌گل کارگردان و ویدا صالحی فیلمنامه این اثر سینمایی اهدا شد.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌سازان جدید میدلبوری» با حضور «پل شرایدر» Paul Schrader فیلمنامه‌نویس، کارگردان، منتقد سینما و خالق فیلمنامه‌های «راننده تاکسی»، «آخرین وسوسه مسیح» و … با نمایش ۱۹ فیلم سینمایی، ۵۱ فیلم مستند کوتاه و بلند، ۳۵ فیلم کوتاه داستانی و … از کشورهای مختلف جهان در ایالت ورمانت در کشور آمریکا برگزار شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها