تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58369

جشنواره فیلم سلامتآخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم سلامت ۲۰ تیر ماه خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ تیرماه به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند و اسامی آثار پذیرفته شده ۲۰ مرداد اعلام می‌شود.
تمامی آثار مرتبط با تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی (نظیر پیشگیری و درمان انواع بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و بیماری های خاص، ترویج تغذیه سالم، تحرک فیزیکی، دوری از  دخانیات، دوری از مواد مخدر و محرک، دوری از الکل، زندگی عاری از خشونت و آسیب ها به ویژه حوادث ترافیکی، سلامت روان، مهارت های زندگی و خودمراقبتی، ترویج فرهنگ صحیح مصرف دارو، نقش مردم و ارایه دهندگان خدمات بهداشتی در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت، طرح تحول سلامت، سلامت و ایمنی غذا، سلامت و ایمنی محیط زیست، پیوند اعضاء، اهداء خون، ایدز) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
جشنواره ملی فیلم سلامت، با هدف جمع آوری ایده‌های بزرگ و دعوت از سینماگران و هنرمندانِ متعهدی که سالم زیستن آدمی، دغدغه آنهاست در چهار بخش «فیلم های سینمایی »، «مستند» ، «برنامه های تلویزیونی » و بخش «دانشجویی » برگزار خواهد شد.
جشنواره فیلم سلامت به دبیری ابراهیم داروغه زاده  به همت موسسه «آوای هنر سلامت» با همکاری معاونت اجتماعی  وزارت بهداشت و درمان از اول تا پنجم شهریورماه سال جاری در تهران برگزارمی‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها