تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 171477

فیلم عاشورایی «رستاخیز»، شانزدهم اسفند همزمان با سالروز میلاد حضرت عباس (ع) به صورت برخط  (آنلاین) نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماسینما، پس از ۸ سال که از نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌گذرد، این فیلم قرار است بالاخره به صورت عمومی نمایش داده شود.

«رستاخیز» البته پیش‌تر و در تابستان ۱۳۹۴ در سینماهای کشور اکران شد اما بلافاصله با انتقادهای برخی مراجع تقلید مواجه و از پرده سینماها پایین کشیده شد. این انتقادها به نمایش چهره حضرت عباس(ع) در این فیلم بود.
احمدرضا درویش در آخرین ساخته خود زیر بار اصلاح فیلم و پوشاندن چهره حضرت عباس(ع) با نور نرفت تا این فیلم با داشتن ۸ سیمرغ بلورین از جشنواره فجر، همچنان فرصت نمایش عمومی نیابد. فیلمی که هزینه بالایی برای ساخت آن شد و از ۴۰ درصد سهام بخش خصوصی آن، ۳۰ درصد متعلق به سرمایه‌گذاران غیرایرانی است.

نسخه اولیه «رستاخیز» با انتقادهایی همراه بود، اما پس از آن، نسخه دیگری از فیلم تدوین شد که بسیاری از ایرادات نسخه اولیه را نداشت. خوشبختانه نسخه دوم همانند نسخه اول دچار قاچاق نشد و از اینترنت سر در نیاورد.
حالا پس از گذشت ۹ سال از ساخت «رستاخیز» ـ فیلمی که یک دهه زمان صرف تولید آن شده ـ قرار است این اثر به صورت آنلاین و از طریق تارنمای حلال چنل به نشانی www.halalchanel.com اکران شود. این اکران با چهارم شعبان زادروز فرخنده حضرت عباس(ع) همزمان است.

هنوز جزئیاتی درباره مبلغ بلیت این فیلم اعلام نشده است اما با توجه به مدت زمان فیلم و پروداکشن بزرگ آن، پیش‌بینی می‌شود مبلغی بیش از سایر اکران‌های آنلاین باشد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها