فیلم کوتاه «سِر» به نویسندگى و کارگردانى حمید نظام زاده و تهیه کنندگى پیام کرمى با پشت سر گذاشتن مراحل پس تولید آماده حضور در جشنواره هاى بین المللى مى شود.
به گزارش سینماسینما در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده:بالاخره یه راهى براى آزادى هست..
مدیر فیلمبردارى این فیلم مهدى ایل بیگى و تدوین آن را مهیار بهمنش بر عهده دارد.
طراح پوستر : مهیار بهمنش
عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان : حمید نظام زاده، بازیگران: مصباح طالب، ابراهیم خداشاهى، علیرضا تقوى، مدیر فیلمبردارى: مهدى ایل بیگى، تدوین: مهیار بهمنش، طراحى وترکیب صدا: عرفان ابراهیم، طراح چهره پردازى: توحید خدا پرست، طراح صحنه و لباس: حمید نظام زاده، صدابردار: وحید آقایى، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فریبا جمور، دستیاران کارگردان: میلاد حسینى، الیناز حسینى، منشى صحنه: مریم روزبهان، عکاس: فاطمه تقوى، مدیر تولید: حسین تقوى، مجرى طرح: سروش حضرتى، تهیه کننده: پیام کرمى
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





