«دختران گمشده» رمانی مهیج و رازآلود است. داستان با تماس تلفنی دنیل به برادرش در نیمهشب شروع میشود. پدرشان حافظهاش را از دست داده است و به نظر میرسد دنیل به کمک «نیک» نیاز دارد.
ده سال از زمانی که بهترین دوست «نیکول» ناپدید شد و نیکول شهر کوچک خود را ترک کرد، میگذرد. نیک دوباره به شهر بازگشته تا کارهای ناتمام را به سرانجام برساند و از پدر بیمارش نیز مراقبت کند. او خیلی زود وارد ماجرای عجیبی میشود که پروندهی «کورنی» را دوباره زنده میکند و نمک بر زخمهای کهنه میپاشد.
رمان دختران گمشده به تلاشهای «نیک» برای پیبردن به حقیقت میپردازد. او در طول این جستوجو، با حقایقی شگرف دربارهی دوستان و خانوادهاش روبهرو میشود.
این کتاب یکی از پرفروشترین کتابهای «نیویورک تایمز» بوده است. ویژگی شاخص این کتاب، نوشتن آن از انتها به ابتدای داستان است که طبق نظر خوانندگان، شبیه به سبک خاص «فیلم – خاطره» است. این رمان نوشته مگان میراندا است و فریبا جمور، اختصاصا آن را برای ایرانصدا در سال ۹۷ ترجمه کرده است. فرشاد پارسا و نگین خواجه نصیر راویان این کتاب صوتی هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





