تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78603

سینماسینما، علی پاکزاد – خسرو معصومی کارگردان سینما گفت: «موسیقی «کار کثیف» را استاد حسین علیزاده ساخته اند و آقای پیمان یزدانیان در این فیلم و در بخش ساخت موسیقی حضور ندارند. ما همواره با آقای یزدانیان کار می کردیم. اما این بار ترجیح دارم که با آقای یزدانیان و حسن‌دوست همکاری نداشته باشیم. به همین دلیل در خدمت آقای علیزاده بودیم.»

به گزارش سینماسینما، خسرو معصومی با فیلم «کار کثیف» در سی و ششمین جشنواره فجر حضور خواهد داشت. این فیلم درباره بیکاری و مهاجرت جوانان در جامعه است. خسرو معصومی معتقد است این فیلم سوژه دست نخورده ای دارد و در جشنواره باعث شگفتی اهالی رسانه خواهد شد. بازیگران این فیلم عبارتند از: رضا فیاضی، پدرام شریفی، لوون هفتوان، اکبر معززی و شاهرخ فروتنیان.

خسرو معصومی کارگردان فیلم «کار کثیف» درباره این فیلم گفت: «دوست دارم نظر اهالی رسانه را راجع به فیلم بدانم. اکنون نمی توانم بگویم که فیلم خوب است یا نه اما عقیده دارم که سوژه خوبی را انتخاب کردیم. اکثر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند انتخاب اول من بودند. یعنی زمانی که فیلمنامه را می نوشتم بازیگرانم را هم انتخاب کرده بودم. البته برای نقش پدر خانواده شخص دیگری را مد نظر داشتم اما نشد و آقای فیاضی انتخاب بعدی من بودند.»

او ادامه داد:«آرزوی من این است که هر ۲۲ فیلم موفق باشند. اما موضوعی که در فیلم ما به آن پرداخته می شود قطعا جذابیت هایی دارد که کمتر در سینمای ایران به آن پرداخته شده است. بحث بیکاری و مهاجرت جوانان در این فیلم به صورت ویژه به آن پرداخته شده است. اما موضوعاتی در فیلم است که نمی توانم بازگو کنم منتظر می مانم تا مخاطبان این موضوع را کشف کنند. قصه فیلم ما دست نخورده است. از نظرتعداد لوکیشن هم به صورت غیر منتظره و ویژه ای عمل کرده‌ایم. تقریبا در بیشتر شهرهای مازندران وچند شهر ترکیه فیلمبرداری داشتیم. قصه فیلم ما در جاده و فضاهای طبیعی روایت می‌شود.»

معصومی درباره موسیقی این فیلم گفت: «موسیقی فیلم ما را استاد حسین علیزاده ساخته اند و آقای پیمان یزدانیان در این فیلم و در بخش ساخت موسیقی حضور ندارند. ما همواره با آقای یزدانیان کار می کردیم. اما این بار ترجیح دارم که با آقای یزدانیان و حسن دوست همکاری نداشته باشیم. به همین دلیل در خدمت آقای علیزاده بودیم. »

کارگردان فیلم «کار کثیف» درباره جشنواره فجر گفت: «به عقیده من جشنواره فجر باید کاخ جشنواره داشته باشد. مهمترین موضوع هم همین هست. برای مثال کاخ شانگهای نزدیک به ۱۹ دوره است که کاخ جشنواره است و تغییری نداشته و همچنان ثابت است. چرا کاخ جشنواره هر سال باید در مکان متفاوتی باشد. البته این سلیقه دبیر جشنواره است . اما صبر می کنم و بعد از جشنواره نظر می دهم. اما من هم معتقدم که سینمای رسانه باید خلوت باشد و اهالی این حوزه با آرامش فیلم ها را ببینند. نباید افراد متفرقه وارد کاخ جشنواره شوند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها