تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79948

سینماسینما، علی پاکزاد – مینا ساداتی بازیگر سینم گفت: «برای من فیلم «سرو زیر آب» از این جهت جالب بود که تصویر نیاکان و کسانی که تاریخ واقعی این کشور هستند را به نمایش گذاشت و توانستیم در آن درباره زرتشت و خانواده‌های زرتشتی صحبت کنیم. کسانی که در جنگ تحمیلی برای کشور زحمت کشیدند و شهیدان زیادی را تقدیم کردند.»

به گزارش سینماسینما، مینا ساداتی امسال در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با دو فیلم «جشن دلتنگی» و «سرو زیر آب» حضور پیدا دارد. نقش ساداتی در فیلم «سرو زیر آب » در نوع خود متفاوت بود.

مینا ساداتی بازیگر فیلم «سرو زیر آب» درباره بازی در این فیلم گفت: «از سوی کارگردان فیلم و عوامل دیگر تحقیقات بسیار خوبی صورت گرفته بود. فکر می‌کنم «سرو زیر آب» یکی از آن فیلم‌هایی است که با اطلاعات کامل ساخته شده است. خودم این نقش را دوست داشتم. برایم جالب بود و مهم بود که در این نقش بازی کنم. با خانواده‌های زرتشتی مواجه شدیم. گفت‌وگو کردیم و درباره شرایط جنگ و اتفاقاتی که در آن سال‌ها رخ داده بود گفت‌وگو کردیم.»

او ادامه داد: «برای من این فیلم از این جهت جالب بود که تصویر نیاکان و کسانی که تاریخ این کشور هستند را می‌بینیم و می‌توانیم درباره زرتشت و خانواده‌های زرتشتی صحبت کنیم. کسانی که در جنگ تحمیلی برای کشور زحمت کشیدند و شهیدان زیادی را تقدیم کردند. به همین دلیل بازی در این نقش برایم هیجان‌انگیز بود. عموما نقش‌هایی که تکلیفشان مشخص هستند را دوست دارم.»

مینا ساداتی درباره نوع گویش و کلامش در فیلم «سرو زیر آب» گفت: «البته ما یک معلم داشتیم که تدریس می‌کرد و این گویش و زبان را تمرین کرده بودیم که به درستی انجام دهیم. یک مربی داشتیم و شخص دیگری بود که کنترل می‌کرد تا لهجه و نوع صحبت ما در فیلم درست باشد.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها