تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85747

سینماسینما، علی پاکزاد – کیانوش عیاری کارگردان مطرح سینما گفت: «اوضاع سریال «۸۷ متر» خوب است و کار به خوبی پیش می رود. امیدوارم خیلی زودتر از آنچه فکر می کنیم به نتیجه برسیم. برایم کیفیت کار بیش از هر چیز دیگری مهم است. فکر می کنم تا پایان تابستان یا حتی زودتر کار ما تمام شود. امیدوارم که ماحصل کار گروه به سرانجام خوبی ختم شود.»

به گزارش سینماسینما، کیانوش عیاری کارگردان شناخته شده سینمای ایران این روزها در حال ساخت سریال «۸۷ متر» است به گفته کیانوش عیاری این سریال به احتمال فراوان تا پایان تابستان به پایان می رسد و به زودی نمایش خود را شروع خواهد کرد.

کیانوش عیاری کارگردان سریال «۸۷ متر» درباره مراحل ساخت این سریال گفت: «سعی می کنم زیاد در جریان اخبار روند کار قرار نگیرم به این دلیل که مایلم با سرعتی که مد نظرم هست پیش بروم. مایل نیستم از بچه ها خبری درباره اینکه تا چه حد پیش رفته ایم یا اینکه چقدر از کار باقی مانده است بپرسم.»

او ادامه داد: «اوضاع سریال خوب است و کار به خوبی پیش می رود. امیدوارم خیلی زودتر از آنچه فکر می کنیم به نتیجه برسیم. برایم کیفیت کار بیش از هر چیز دیگری مهم است. فکر می کنم تا پایان تابستان یا حتی زودتر کار ما به پایان برسد. امیدوارم که ماحصل کار گروه به سرانجام خوبی ختم شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها