تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8559

حسین پاکدل از پخش دوباره سریال «سفر به چزابه» ساخته زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور، از شبکه آی فیلم را ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سینماسینما، حسین پاکدل   در اینستاگرامش، ضمن اشاره به جرح و تعدیل و حذفیات  برای بازپخش مجدد،‌ «سفر به چزابه» را  کماکان سریالی جذاب و فوق‌العاده تاثیرگذار و صادقانه  توصیف کرد. او بازی همسرش عاطفه رضوی را در سریال سفر به چزابه درخشان خواند و  به عوامل سریال خسته نباشید گفت.

شرح کامل نوشته حسین پاکدل به این شرح است:

«این روزها اثر خاطره انگیز و بیاد ماندنى زنده یاد رسول ملاقلى پور “سفر به چزابه”بعد از حدود هیجده سال با جرح و تعدیل و حذفیات زیاد از آى فیلم پخش شد.با این که این سریال بارها و بارها پخش شده ولى کماکان جذاب و فوق العاده تأثیر گذار و صادقانه است.
به این بهانه خدا قوت مى گویم به تمامى عوامل دخیل در خلق اثر و به عاطفه که بسیار خوش درخشیددر سفر به چزابه و نجات یافتگان.یاد رسول عزیز هم گرامى.»

ملاقلی‌پور ساخت این فیلم ـ مجموعه را از سال ۷۳ آغاز کرد و در نهایت در سال ۷۶ آن را به تلویزیون و سینما سپرد.
«سفر به چزابه» عنوان مجموعه‌ای بود که بر اساس دو فیلم «سفر به چزابه» و «نجات‌یافتگان»، سریال داستان گروهی گردشگر بود که به مناطق جنگی می‌روند و هر یک از آن‌ها از زمان جنگ داستانی در ذهن دارند.

یکی از آن‌ها کارگردان فیلمی جنگی است که با آهنگ‌ساز فیلمش سر صحنه فیلم‌برداری می‌رود و خود را در چزابه می‌یابد و با رزمندگان شهیدی که کارگردان با آن‌ها آشنا بوده، در صحنه نبرد رو‌به‌رو می‌شود. آهنگ‌ساز ابتدا از محیط می‌هراسد اما به‌ تدریج در حال و هوای جبهه قرار می‌گیرد و به حس مورد نظرش برای ساخت موسیقی فیلم جنگی می‌رسد. در این میان پرستار نجات‌یافته‌ای هم هست که به یاد داستان آخرین روزهای جنگ در یکی از درمانگاه‌های هلال احمر می‌افتد که به همراه یک مجروح قطع نخاعی راهی پشت جبهه می‌شود.

حبیب دهقان‌نسب، مسعود کرامتی، عاطفه رضوی، فرهاد اصلانی، جمشید اسماعیل‌خانی، از بازیگران این مجموعه بودند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها