تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23635

رضا رشیدپورردر سالروز تولد رضا رشیدپور خدمه پرواز برای او جشن تولد گرفتند.

به گزارش سینماسینما، رضا رشیدپور در تازه‌ترین پست خود نوشت:

شکوه مهربانی در ارتفاع سی و سه هزار پایی

قبل از سوار شدن به هواپیما برای کاپیتان جدیدی دست تکان دادم و سلام کردم. او قهرمان نامی سالهای جنگ و استاد دانشمند خلبانی در سالهای اخیر است. بوئینگ ام دی از باند مهرآباد برخاست و بلافاصله به چپ دور زد تا در کریدور قرار بگیرد.
مطابق عادت، مشغول موسیقی و مطالعه شدم … شب که آرام‌تر از پلک تو را می‌بندم … صدای کاپیتان جدیدی بزرگ توجهم را جلب کرد …. مسافران محترم امروز تولد آقای رشیدپور است …. بسیار ذوق کردم و صدای دستهای مردم نجیب این ذوق را دو چندان کرد. خیال کردم تمام شد … بلند شدم که از مردم تشکر کنم که مهمانداران عزیز با یک کیک بزرگ وارد سالن هواپیما شدند و صدای دست مسافران نازنین بیشتر شد. اعتراف می‌کنم که از شدت شگفت زدگی، تقریباً حیرت کرده بودم که استاد بزرگوارم از کاکپیت بیرون آمد و لبخند زد و پرسید که آیا تاکنون در ارتفاع سی و سه هزار پایی غافلگیر شده بودم؟! ایشان را در آغوش گرفتم و لحظه‌ای بی نظیر در تمام زندگی‌ام ثبت شد. لطف بی اندازه‌ی کاپیتان جدیدی و گروه دوست داشتنی پرواز … سعه صدر و لبخند دوستان امنیت و صد البته مهربانی و وسعت نظر مردم و مسافران با اخلاق هواپیما خاطره مرداد نود و پنج را برایم همیشگی کرد.

پی نوشت مهم: کاپیتان جدیدی عزیز، شما در قلب و ذهن من خواهید ماند. دست پر مهرتان را به گرمی می‌فشارم.

پی نوشت مهم‌تر: مردم نازنین، به وجودتان افتخار می‌کنم که این گونه من را غرق مهربانی خود کردید. چقدر در پیشگاه شما شرمنده‌ام.

همچنین رشیدپور که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی “قاتل اهلی” به کارگردانی مسعود کیمیایی است، صبح امروز در برنامه “حالا خورشید” مادر خود را که برای تبریک روز تولد او در برنامه حاضر شده بود، در آغوش گرفت و از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد.

 

رضا رشیدپور

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها