تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52189

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تِیک آف» با بازی رضا یزدانی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و… آمده است: «شوخى شوخى و بازى بازى، پنج نفر راه مى‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.»

به گزارش  سینماسینما، رضا یزدانی با انتشار پوستر فیلم سینمایی «تِیک آف» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در آستانه اکران عمومى / پوستر «تِیک آف» رونمایى شد. پوستر فیلم سینمایى «تیک آف» به کارگردانى احسان عبدى‌پور و تهیه‌کنندگى طهورا ابوالقاسمى، با طرحى از محمدحسین هوشمندى در آستانه اکران عمومى فیلم رونمایى شد.»

او ادامه داد: «کمپین تبلیغاتى فیلم با شعار «سال ٩۶ تِیک آف کنید» به تازگى شروع به کار کرده و پیش‌بینى مى‌شود با توجه به موضوع و فضاى متفاوت فیلم، «تِیک آف» از فیلم‌هاى پرفروش سال ٩۶ باشد. «تِیک آف» در گروه سینمایی ماندانا پس از «سه بیگانه» اکران می‌شود. مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم بازیگران فیلم هستند.»

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «در آخرین سال‌ها و چکه‌هاى باقى مانده از جوانى، شیرزاد پس از پنج سال زندگى روى اقیانوس و در کابین کشتى‌ها برمی‌گردد و در خلوت پایان یک جشن شبانه با رفیق‌هاى قدیمى‌اش، ناگهان زندگى او و چهار دختر و پسر به سمت غریبى سر کج مى‌کند. شوخى شوخى و بازى بازى، هر پنج نفر راه مى‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها