تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32659

رضا کیانیانرضا کیانیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود سوالاتی را خطاب به نمایندگان مجلس مطرح کرد.
به گزارش سینماسینما، این هنرمند در صفحه شخصی اش نوشت: ‎پس از یک آلودگی هولناک هوا، که هر ساله همین روزها گریبان ما را می گیرد، سلام! ‎به گزارش ایسکانیوز کیانیان ادامه داده است: ‎اگر دریاچه های ما خدای ناکرده کاملابمیرند! ‎آلودگی و ریزگرد ها سراسر ایران را می گیرند! نه فقط برای روزها و فصل خاصی، بلکه برای همه روزهای سال و همه ما یعنی یک ملت، یا می میریم یا باید برویم.کجا برویم؟ مثلاشمال، پشت کوه های البرز؟ یا ارتفاعات دیگر؟ چه اتفاقی می افتد؟ ستاد احیای دریاچه ارومیه از پیشرفت هایش می گوید؛ درست هم می گوید، ۱۰ درصد دریاچه را زنده کرده! دستش درد نکند! اما چرا نمی گوید مسببان این فاجعه چه کسانی، چه شرکت هایی یا چه مسوولانی بودند! ‎اگر آقای کلانتری جلوی ساخت سه سد بر سر راه دریاچه ارومیه را گرفتند! ‎آن سازندگان چه اشخاص و چه شرکت هایی بودند؟ ‎دلایل دیگر فاجعه چه بودند و مسببان آنها که بودند؟ ‎نه فقط عاملان خشکی دریاچه ارومیه، که همه دریاچه ها! همه تالاب ها و همه منابع آب های زیرزمینی! این سوالات را از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم دارم! شما هم از نمایندگانتان بپرسید… ببینیم آیا پاسخگویی هست؟

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. امیرسیدی
    ۱۱, دی, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ق٫ظ

    رضا همیشه رضاست . و راضی است به رِضــــــــــایِ خدا . و راضی نیست از عملِ بــــــَـــــــــدکاران . ” چیزِ سختی نمیگوید ، سهـــــــــمِ آینده را گوشزد کرده است و هنرمندی که رویِ جامعه اش خط نیندازد هیچ که نیست ، حداقل بی هــــــــــُـــــــنر است و این خیلـــــــــــی بــــــــــَـــــــد است .

نظر شما


آخرین ها