تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 185749

نمایش «افسانه ببر» اثری از صدرالدین زاهد به مدت ۲۰ شب در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماسینما، نمایش «افسانه ببر» نوشته داریو فو در دور دوم اجرا با ایجاد تغییراتی در نمایشنامه متناسب با حال و هوای روز جامعه، از ۲۵ فروردین ماه در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش مونولوگ که صدرالدین زاهد از اعضای قدیمی کارگاه نمایش آربی آوانسیان، ترجمه، طراحی و کارگردانی آن را برعهده دارد، درباره سربازی زخمی در راهپیمایی انقلاب چین است که توسط همکارانش در کوهستان هیمالیا رها می‌شود و به غاری که ماوا ماده ببری و بچه‌هایش است، پناه می‌برد.
صدرالدین زاهد که به تازگی به ایران بازگشته است، تهیه‌کنندگی اثر را برعهده دارد و خانه نمایش دا به عنوان مجری طرح در تولید «افسانه ببر» مشارکت داشته است.
«افسانه ببر» تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک خانه نمایش دا روی صحنه است. مخاطبان برای تهیه بلیت اثر می‌توانند به سایت تیوال و همچنین، گیشه خانه نمایش دا مراجعه کنند.

«افسانه ببر» پیش از این در مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا شده بود. در اجرای جدید، همانند دور نخست اجرا، صدرالدین زاهد به عنوان تنها بازیگر اثر به ایفای نقش خواهد پرداخت.

لینک کوتاه

 

آخرین ها