تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 190240

«آنتیگونه» به کارگردانی محمدرضا آگاه و «تبانی» به کارگردانی رضا بهدادنیا از پایان شهریور ماه و «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری از ۶ مهرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش سینماسینما، نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ‌آگاه، ChatGPT (AI) و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از ۳۰ شهریور ماه تا ۱۴ مهر ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش مهسا ‌جمشیدی، پدرام ‌زمانی، پارسا ‌صحرایی، سجاد ‌میر ایفای نقش می‌کنند.

استفاده از هوش مصنوعی در اجرا و تبلیغات اثر از جمله نکات قابل توجه درباره این نمایش است.

مخاطبان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/antigoneh9 مراجعه کنند.

همچنین نمایش «تبانی» به نویسندگی محمدعلی سلیمان تاش، آروین ‌مقدمی و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا بهدادنیا نیز از ۳۱ شهریور ماه تا ۱۴ مهرماه هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در این نمایش سامان ‌احمدی ‌شهمیرزادی، فرزین ‌فرزانه، صبا ‌صادقی، ماهور ‌شیدایی ‌فر، سمانه ‌عباسی، امیررضا ‌علمداری، هدیه ‌ثریا، متین بهرامی، پرند ‌کانطوری، رها علی بابایی، علی ‌کرمانی، امین ‌قندیار، مبینا طبایی، سانای امیرآبادی، مریم ‌افشار به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/tabani مراجعه کنند.

«کمدی گمنام» دیگر اثر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و با تهیه‌کنندگی علیرضا ملاحسینی و علی مافی از ۶ مهر ماه تا ۹ آبان ماه روی صحنه خواهد رفت.

فرزادحسنی و حسین ‌پورکریمی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/comedy.gomnam بلیت این نمایش را تهیه کنند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها