تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188575

نمایش‌های «‌متساوی الساقین» به کارگردانی فضل‌اله عمرانی و پژمان ‌برزگر، «قاجارنامه» به کارگردانی کمال مقدم و «گاچا» به کارگردانی حنا فرید در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش سینماسینما، نمایش «متساوی الساقین» به نویسندگی  عمادالدین رجبلو، کارگردانی فضل‌اله عمرانی و پژمان برزگر از ۲۵ تیر ماه تا ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش تینا ‌بخشی، ویدا ‌آرایی، سارا ‌سیبی، یگانه ‌شمس ‌آبادی، محدثه بالازاده، درسا ‌کتال، ساقی صابریان، فاطمه ‌رحمتی ایفای نقش می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/motasaviosaghei5 و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو، بلیت این نمایش را تهیه کنند.

همچنین نمایش کودک «قاجارنامه» به نویسندگی مجید حاتمی و محمدرضا ‌شیرخانلو و به کارگردانی کمال مقدم دیگر اثری است که از ۱۸ تا ۲۹ تیر ماه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در این تماشاخانه اجرا می‌شود.

در این نمایش هومن اسدی، ژالین بیگدلو، مهدیس پریش برون، هلنا پیری آذر، احمدرضا جعفری، مانی حقگو، ثمین زنگنه، سما زنگنه، مهیار شایان فر، امیر محمد شیرخانلو، ابوالفضل عبدالحسینی، سید مهدی ‌غفاری، ابوالفضل مرزبان یار، هلنا میرزاپور، علی مرزبان یار، عرفانه مددی، فاطمه ‌گودرزی، ابوالفضل کرمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/ghajarnameh و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو  مراجعه کنند.

نمایش «گاچا» به نویسندگی و کارگردانی حنا فرید نیز از ۱۷ تیر ماه روی صحنه رفته و تا ۳۱ تیر ماه ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

میرامیرحسین سید رحیمی، مهدی ‌صمیمی، صبا ‌غربا، شاهین ‌سبزی، پوریا ‌علی ‌محمدی، احمد ‌فردامینی، علیرضا احمدی بازیگران این اثر هستند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/gotcha و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو، بلیت این نمایش را تهیه کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها