تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 172726

رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر اعلام کرد هنوز تصمیمی برای برگزاری جشن‌های انجمن‌های مختلف این خانه در اردیبهشت ۱۴۰۱ که در گذشته به مناسبت روز جهانی تئاتر برگزار می‌شدند، گرفته نشده است.

به گزارش سینماسینما، ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت تصمیم‌گیری برای زمان برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر و انتخاب مدیرعامل جدید این خانه،  گفت: قرار است روز دوشنبه ۱۵ فروردین جلسه هیأت مدیره خانه تئاتر برگزار و طی آن درباره زمان برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر تصمیم‌گیری شود.

وی درباره برگزاری جشن‌های انجمن‌های مختلف خانه تئاتر که در گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، هر ساله در اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی تئاتر برگزار می‌شدند، یادآور شد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا طی ۲ سال گذشته جشن‌های خانه تئاتر را برگزار نکنیم. هنوز انجمن‌های خانه تئاتر هم برنامه‌ای در این زمینه اعلام نکرده‌اند.

رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر در پایان سخنان خود تأکید کرد: با روند صنفی شدن انجمن و مستقل شدن انجمن‌ها، هنوز انجمن‌ها برای برگزاری مراسم یا جشن خود در خانه هنرمندان ایران پیشنهادی را ارائه نداده‌اند. به احتمال زیاد تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری این جشن‌ها نیز در جلسه اخیر هیأت مدیره خانه تئاتر مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها