تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 187468

عمارت نوفل لوشاتو از ابتدای امسال تاکنون میزبان ۲۰ هزار مخاطب بوده است.

به گزارش سینماسینما، عمارت نوفل لوشاتو  از ابتدای امسال تاکنون میزبان ۱۰ نمایش بوده است که هم‌اکنون چهار نمایش «ساپو»، «برف شادی»، «غلط» و «نیست» روی صحنه هستند.

براساس آمار نمایش «چند مرد و چند زن» به کارگردانی حنیف مظفری از سوم فروردین تا سوم اردیبهشت ‌ماه با ۲۱ اجرا و نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» به کارگردانی حنیف مظفری که از سوم فروردین تا هشتم اردیبهشت ‌ماه با ۳۰ اجرا، میزبان هفت هزار تماشاگر بوده‌اند.

در ادامه دو نمایش «ژرژ مخوف» به کارگردانی مهران مکاری از ۲۶ فروردین ماه تا نهم اردیبهشت ماه با ۱۵ اجرا و نمایش «مرگ در زمستان» به کارگردانی حامد شیخی نیز از ۱۱ تا ۲۸ اردیبهشت ‌ماه با ۱۷ اجرا، سه هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشته‌اند.

همچنین نمایش «رومئو و ژولیت» به کارگردانی سیما تیرانداز از ۱۰ اردیبهشت ماه  تا ۱۲ خرداد ‌ماه با ۳۰ اجرا  از چهار هزار و ۵۰۰ تماشاگر میزبانی کرده است.

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیر دل زنده نیز از نهم اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد ‌ماه با ۲۴ اجرا، میزبان چهار هزار تماشاگر بوده‌است.

هم‌اکنون نمایش‌های «ساپو»، «برف شادی»، «غلط» و «نیست» نیز روی صحنه هستند که بر اساس آمار تا تاریخ ۱۹ خردادماه، نمایش «برف شادی» با میزبانی از هزار و پانصد تماشاگر پیشتاز آثاری است که این روزها در عمارت نوفل‌لو‌شاتو روی صحنه هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها