تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157427

اجرای عمومی نمایش های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه  تئاتر شهر تمدید شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیرماه تمدید شد. این درحالی است که تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می دهد.
نمایش «مِرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیر ماه هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵  با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
نمایش کنسرت  «مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز تا روز چهارم تیر ماه  ساعت ۱۸ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می دهد.
در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه ۳۱ خرداد،  ساعت ۱۹، مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می رود.
اجرای این  سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها