تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97504

برای برگزاری جشنواره‌ تئاتر فجر از سال‌های ۹۲ تا ۹۵، سیزده میلیارد و ۷۵ میلیون تومان خرج شده است.

به گزارش سینماسینما، روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه رویکرد شفاف‌سازی زیرمجموعه‌های خود به انتشار گزارش مالی بخشی از فعالیت اداره کل هنرهای نمایشی که برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را شامل می‌شود، اقدام کرده است.

این گزارش مالی چهار دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یعنی از دوره سی‌ودوم تا سی‌وپنجم را در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ و به ترتیب به دبیری اسماعیل عالی‌زاد و قادر آشنا (عالی‌زاد در آستانه برپایی جشنواره برکنار شد)، اردشیر صالح‌پور و سعید اسدی (دو دوره پیاپی) دربرمی‌گیرد.

همچنین این گزارش به جشنواره‌هایی که در دوره‌های مدیریت حسین طاهری (دو دوره) و مهدی شفیعی (دو دوره) در اداره کل هنرهای نمایشی مربوط می‌شود.

این شفاف‌سازی مالی اعلام می‌کند که در مجموع چهار دوره، ۱۳۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال خرج شده که در دوره سی و دوم ۲۴ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال، در دوره سی و سوم با کاهشی اندک ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، در دوره سی و چهارم با افزایش ۱۰ میلیارد ریالی به رقم ۳۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال و در دوره سی و پنجم با افزایشی دوباره به ۴۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال رسیده است.

این گزارش عملکرد هزینه‌های مختلفی همچون هزینه‌های جاری دبیرخانه، هیات انتخاب بخش‌های مختلف، هیات‌های داوری، کمک هزینه‌ به آثار بخش‌های مختلف جشنواره، اسکان و پذیرایی میهمانان ایرانی و خارجی، هزینه اجاره تالارها، روابط عمومی و تبلیغات محیطی و چاپ اقلام تبلیغی و کاتالوگ، هدایا و بزرگداشت‌ها، تشریفات گمرکی ترخیص بار، حق‌الزحمه اجراهای بخش بین‌الملل، جوایز و هزینه‌های آیین‌ پایانی را منتشر کرده و نکته قابل توجه تعیین شاخص برای هر بخش است که با عنوان «نفر»، «گروه»، «اثر»، «کارگاه»، «تالار» جدا شده است.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها