تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191369

«دشمن خدا» به کارگردانی مجید عراقی از ۱۴ آبان در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماسینما، نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو، کارگردانی مجید عراقی و تهیه‌کنندگی علی غریب از یکشنبه ۱۴ آبان تا اول آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.
در این نمایش علی غریب، مجید عراقی، سیده اسوه صادقی، امیر درویش، حامد فعال، نفس جافری و ضحا رجایی‌فر ایفای نقش خواهند کرد.
مخاطبان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/doshman6 مراجعه کنند.

همچنین نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ‌آگاه، ChatGPT (AI) و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان که برای چهارمین بار تمدید شد، جمعه ۱۲ آبان به اجرای خود پایان می‌دهد. این نمایش ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.
در این نمایش مهسا ‌جمشیدی، پدرام ‌زمانی، پارسا ‌صحرایی، سجاد ‌میر ایفای نقش می‌کنند.
مخاطبان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/antigoneh9 مراجعه کنند.

همچنین «کمدی گمنام» دیگر اثر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و با تهیه‌کنندگی علیرضا ملاحسینی و علی مافی تا جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ میزبان مخاطبان خواهد بود.
فرزادحسنی و حسین ‌پورکریمی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/comedy.gomnam بلیت این نمایش را تهیه کنند.

نمایش «مده‌آ» به نویسندگی و دراماتورژی محمدامین سعدی و کارگردانی باران شادپوری و تهیه‌کنندگی داود نامور نیز هر شب از ساعت ۱۹ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
در این نمایش آرش ‌دادگر، ندا ‌مقصودی، محمد ‌معتضدی، میرنادر ‌مظلومی، ماه‌منیر ‌صادقیان، سهیل ‌سلمانی و درسا علمی‌نژاد نقش آفرینی می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/medea21 مراجعه کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها