تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63477

 تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری متوقف شده و این در حالی است که علت این مسئله هنوز به صورت جدی مشخص نشده است.

به گزارش سینماسینما، تصویربرداری سریال جدید کیانوش عیاری با عنوان «۸۷ متر» از روز شنبه (۲۸ مرداد ماه) متوقف شده است، این در حالی است که روابط عمومی شبکه یک، چهارشنبه (۲۵ مرداد ماه) از روند تصویربرداری و تغییر لوکیشن این سریال خبر داده بود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا صبح امروز علت توقف تصویربرداری پروژه «۸۷ متر» مشکلات مالی عوامل عنوان شد. در حالیکه حسن آقاکریمی مدیر تولید این سریال در گفت و گویی که با ایلنا داشته است ضمن تکذیب وجود مشکلات مالی در پروژه، بیان کرد: «چند روزی فیلمبرداری متوقف شده بود. به دلیل تغییر محل تصویر برداری (لوکیشن) و آماده شدن محل جدید فیلمبرداری است.»

او همچنین گفت: «البته برخی مشکلات مالی نیز وجود داشت که بخشی از آن رفع شده است و صداوسیما قول مساعد دادند که مشکل مالی برطرف شود اما علت اصلی توقف تصویربرداری جابجایی لوکیشن بوده است.»

سریال «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود… .

قصه «۸۷ متر» بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها