تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49579

دارکوبتولیدات سینما در هفته پایانی سال ۹۵ نیز ادامه داشت و خبرهایی از آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد.

در میان این تولیدات خبری فیلم جدیدی از ابراهیم حاتمی‌کیا به چشم می‌خورد. فیلمی که همکاری جدید این کارگردان باسابقه با موسسه اوج است. برای این فیلم که در مرحله پیش تولید به سر می‌برد، بازیگرانی چون امیر جدیدی و هادی حجازی فر تست گریم دادند.

اسدالله یکتا به «دارکوب» بهروز شعیبی پیوست. دیگر بازیگران این اثر امین حیایی، هادی حجازی‌فر، مهناز افشار، طوفان مهردادیان، نگار عابدی هستند و تهیه‌کنندگی آن را سید محمود رضوی انجام می‌دهد.

«دارکوب» این روزها ادامه فیلمبرداری خود را می‌گذراند و عوامل این فیلم چند روز پیش در فضای مجازی ویدئویی منتشر و پیام تسلیت خود را برای درگذشت زنده یاد علی معلم بیان کردند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «هت ریک» به کارگردانی رامتین لوافی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی پس از یک ماه به پایان رسید و وارد مراحل فنی شد تا برای اکران آماده شود.

فرهاد توحیدی که نویسندگی آثار شناخته شده‌ای در سینما و تلویزیون را بر عهده داشته، خبر از ساخت فیلمی با موضوع وقایع هفتم تیر و با محوریت شهید بهشتی داد که پس از تعطیلات عید به پیش تولید می رود و برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده می شود. البته تا چند روز گذشته که این خبر منتشر شد، نامی از کارگردان و تهیه کننده برده نشده بود.

در «اکسیدان» بازیگرانی چون امیر جدیدی، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علیرضا استادی بازی می‌کنند. فیلمبرداری این اثر که به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی است، به پایان رسید تا وارد مرحله فنی و آماده سازی نسخه نهایی شود.

جواد نوروزبیگی خبر از کناره‌گیری تهیه‌کنندگی پروژه سینمایی «دوپا» ساخته سهیل بیرقی را داد؛ اما بلافاصله پس از آن خبری مبنی بر شروع پیش تولید این اثر منتشر شد که امیر جدیدی و الناز شاکردوست قرار است در آن بازی کنند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها