تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75959

محمد ولی زادگان بازیگر سریال «سایه بان» با اشاره به اینکه سال‌ها در انتظار ورود به عرصه تصویر بوده است، بیان کرد مسایل مطرح شده در این مجموعه تلویزیونی مشکلات بسیاری از مردم جامعه هستند.

به گزارش سینماسینما، محمد ولی زادگان بازیگر نقش سعید در سریال «سایه بان» که این شب ها از شبکه دوم سیما پخش می شود درباره بازخوردهایی که دریافت کرده است، بیان کرد: زمانی که من کار در عرصه هنر و مخصوصا تئاتر را شروع کردم یعنی در دهه ۸۰، تلویزیون جایگاه مهمی میان مردم داشت ولی اکنون این جایگاه از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: البته من تا امروز فیدبک ها و بازخوردهای خیلی خوبی از سریال گرفتم اما بیشتر مردم عادی مخاطب این سریال هستند و این بازخوردها را ارایه می کنند در حالی که شاید قشر خاص و منتقد کمتر تلویزیون ببیند. با این حال از بازخوردهای مخاطبان متوجه شده ام که مردم سریال را دوست دارند و به نظر خود من هم «سایه بان» کار خوبی از کار درآمده و جزو مجموعه های باکیفیت و جذاب تلویزیون است.

ولی زادگان با اشاره به اینکه خودش هم به عنوان یک هنرمند تئاتر کمتر تلویزیون می بیند، اظهار کرد: من فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارم و سال ها است که در این حوزه کار می کنم اما خودم کمتر کارها و سریال های دوستانم را در تلویزیون دیده ام بنابراین احتمالا آنها هم به عنوان یک متخصص و مخاطب خاص کمتر تلویزیون می بینند.

وی با اشاره به سریال «پرده نشین» یادآور شد: خود من هم چندان مخاطب تلویزیون نیستم و در این چند سال اخیر آخرین سریالی که خیلی دوست داشتم و حتی گاهی تکرارش را می دیدم سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی بود.

وی درباره اولین تجربه بازیگری خود در تلویزیون عنوان کرد: با توجه به سابقه ای که در تئاتر دارم انتظارم این بود که زودتر از این وارد عرصه تصویر شوم اما این فرصت چند سال بعد از فعالیتم شکل گرفت و خوشحالم که به واسطه کار با برادران محمودی موقعیت مهمی برایم رخ داده است و آنچه که سال ها منتظرش بودم بالاخره اتفاق افتاد البته می توان گفت با بازی در این سریال به ۶۰ درصد از خواسته‌ام، رسیده ام ولی حضور در کنار افراد حرفه ای در این مجموعه تلویزیونی برایم جذاب بود.

این بازیگر در بخش دیگر گفتگو درباره موضوع سریال «سایه بان» و دغدغه هایی که مطرح می کند، اظهار کرد: ما نمی تونیم فقط خودمان را ببینیم، شاید خود من برخی از اتفاقاتی را که در سریال مطرح می شود، نتوانم هضم کنم بنابراین مجبورم مابه ازای آن را در جامعه پیدا کنم اما در عین حال نظرها و پیام های زیادی دریافت کرده ام که برای برخی عینا اتفاقاتی نظیر ماجراهای سریال رخ داده است.

وی در پایان عنوان کرد: ما سریال «سایه بان» و ماجراهای آن را برای کل شهر تهران و حتی کل کشور ساخته ایم که بخشی از این داستان ها هم به جنوب شهر تهران مربوط می شود. مردم این مناطق مشکلات بسیاری شبیه به آنچه در سریال به تصویر کشیده می شود، دارند و تاکنون چندین نفر به من پیام داده اند که در وضعیتی که سعید در این سریال دارد، بوده اند و به شوخی حتی گفته اند می خواهند ۵۰ میلیون تومان قرض سهراب را پرداخت کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها