تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57043

بهناز جعفری بازیگر تئاتر و سینما ساعت ۱۸:۳۰ امروز از شبکه نسیم به خانه شما می‌آید تا روایتگر نهمین قسمت از مجموعه هزارداستان باشد.
به گزارش سینماسینما، بهناز جعفری که خود سیمرغ بلورین نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خانه‌ای روی آب را گرفته امروز روایتگر قصه آدم‌هایی است که به قدر وسع خودشان کارهای خوب می‌کنند.
قصه‌های مختلفی در ۸ قسمت گذشته روایت شده است تا دست بر این نقطه گذاشته شود؛ «امید» نقطه عطف زندگی کسانی است که می‌خواهند مغلوب سختی‌ها نشوند. این ۸ قسمت را «محمدحسین میثاقی» مجری برنامه‌های ورزشی، «بهنام تشکر» بازیگر مجموعه‌های طنز، «بهرام عظیمی» کارگردان تهران ۱۵۰۰ و خالق «سیاساکتی» ، «گیتی خامنه» مجری برنامه کودک در دهه ۶۰، «فرهاد آئیش» بازیگر تئاتر، «شقایق دهقان» بازیگر مجموعه‌های طنز، «فرهاد رفیع» طنزنویس و مجری برنامه «قندپهلو» و «سیامک انصاری» بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیونی نظیر «قهوه تلخ» اجرا کرده‌اند.


هزارداستان روایتی است از قصه‌های مختلف که «محمدفوادصفاریان‌پور» و «مریم نوابی‌نژاد» آن را کارگردانی کرده‌اند.
تهیه کننده این مجموعه که در ماه مبارک رمضان از شبکه نسیم در ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود «مجید فرحانی» است. «هزارداستان» در سه زمان دیگر نیز بازپخش می‌شود. ساعت یک بامداد، ساعت ۸:۳۰ روز بعد و ساعت ۱۳:۳۰ روز بعد.
مشاور کارگردان در این مجموعه نیز «سیاوش صفاریان‌پور» است. اگر تا کنون هزارداستان را دیده باشید می‌دانید تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها