تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153911

برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با نمایش مستند «نظم جهانی به سبک چینی‌‌ها» تفاهنامه ۲۵ ساله ایران و چین را مورد بررسی تحلیلی قرار می‌دهد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «نظم جهانی به سبک چینی‌ها» (The Chinese World Order) روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
مستند «نظم جهانی به سبک چینی‌ها» با نگاهی به رشد اقتصادی در چین عوامل این قدرت‌گیری را به زبانی ساده بیان کرده است. مخاطب این مستند می‌بیند که چین چگونه در حال تبدیل‌شدن به یکی از قدرت‌های اول اقتصاد دنیاست و با ایجاد چه زیرساخت‌هایی موفق شده اقتصاد آمریکا را به چالش کشیده و به رقیبی جدی برای آمریکا و کشورهای اروپایی تبدیل شود.
در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مهدی پورصفا، روزنامه‌نگار و پژوهشگر برگزار می‌شود و ابعاد مختلفی از تفاهنامه ۲۵ ساله ایران و چین مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این تفاهنامه که در روزهای اخیر با حواشی زیادی همراه بوده، در به اضافه مستند به صورت تحلیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۵ فروردین ساعت ۹ و جمعه ۲۷ فروردین ساعت ۱۴ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها