تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54238

حسین رفیعیحسین رفیعی با اشاره به برخی حواشی خبری و شایعه‌پراکنی در شبکه‌های مجازی اظهار کرد: آسیبی که حین نجاری به پایم وارد شد، حواشی زیادی به دنبال داشت. تا اندازه‌ای که اگر در اینترنت سرچ کنید خبرهایی درباره قطع شدن پای من یا تصادفم به همراه پسرم هم دیده می‌شود

به گزارش سینماسینما، حسین رفیعی امروز (۱۸ اردیبهشت) با حضور در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء، در سخنانی گفت: خوشحالم بعد از مدت‌ها دوباره مقابل دوربین شبکه یک قرار گرفته‌ام. در گذشته برنامه‌ای به نام «میعاد شبانه» و برنامه‌های دیگری برای شبکه یک اجرا کرده بودم. همچنین در همین فضای فعلی شما، برنامه‌ای را برای شبکه پنج اجرا می‌کردم.

او ادامه داد: ۲۴ یا ۲۵ ساله بودم که حوالی سال ۷۲ وارد کار تصویر شدم. دیپلم هنرستان هنرهای تجسمی نقاشی و لیسانس نقاشی داشتم و توسط امیرغفارمنش به برنامه «سی و نه» داریوش کاردان معرفی شدم. وقتی ازدواج کردیم، همسرم هم به نقاشی علاقه‌مند شد و حالا او هم نقاشی می‌کند و تابلوهای زیادی دارد. جالب است که پسرم باربد هم علاقه زیادی به نقاشی دارد.

رفیعی با اشاره به برنامه‌های آیتمی تلویزیون گفت: تا سال ۷۷ که مجری‌گری را به صورت حرفه‌ای در برنامه «نیمرخ» تجربه کردم، در کارهای آیتمی زیادی حضور داشتم. تولید کار آیتمی که امروز به عنوان استندآپ کمدی شناخته می‌شود، بسیار دشوار است. فکر می‌کنم هنوز هم کار آیتمی ساختن جذاب است و اگر مدیران باز هم تمایل داشته باشند، می‌شود دوباره کار آیتمی را رونق داد.

این بازیگر اراکی در بخش دیگری از سخنانش به قومیت‌های مختلف ایرانی اشاره و اظهار کرد: در جای جای کشور ایران، در همه استان‌ها، مردم عالی هستند، اما اراکی‌ها عالی‌ترند! آنها خیلی باهوش و اهل سازش و صلح و رفاقت هستند. افتخار می‌کنم در کشوری با این اقلیم‌های مختلف و گویش‌های متفاوت زندگی می‌کنم. همین امروز مردمانی مخاطب برنامه هستند که بیرون از خانه‌شان برف می‌بارد و در عین حال افرادی پای تلویزیون نشسته‌اند که کولر روشن کرده‌اند؛ تنوع اقلیمی ایران شگفت‌انگیز است.

او ادامه داد: همین حالا در ایران می‌توانید همزمان اسکی روی یخ، روی آب و روی شن و ماسه را تجربه کنید. کجای دنیا می‌توانید چنین چیزی داشته باشید!؟ به نظرم کسانی که به ایران نمی‌آیند بی‌سلیقه هستند.

رضا پرستش، بدل ایرانی مسی دیگر مهمان برنامه «فرمول یک» بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها