تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71721

حمیدرضا آذرنگ نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (چهارشنبه ۱۷ آبان ماه) در چهل و نهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از زندگی آقازاده‌ها می‌گوید.

به گزارش سینماسینما، چهل و نهمین قسمت از این برنامه که با اجرای حمیدرضا آذرنگ به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به گفت‌وگو با چند آقازاده می‌نشیند و از شرایط و چگونگی زندگی آنها می‌گوید.
حمیدرضا آذرنگ نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر است. او جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم «ملکه» به دست آورده و تاکنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده است. او همچنین دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده است.
آذرنگ در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم «نیمه گمشده» به کارگردانی محدعلی باشه آهنگر وارد سینما شد و در سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «بیداری رؤیاها» و «ملکه» محمدعلی باشه آهنگر، «آسمان زرد کم‌عمق»، «آااادت نمی‌کنیم» ابراهیم ابراهیمیان، «گیتا» مسعود مددی، «آبجی» مرجان اشرفی زاده، «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی، «بیست و یک روز بعد» محمدرضا خردمندان، «آبا جان» هاتف علیمردانی و «آذر» محمد حمزه‌ای به ایفای نقش پرداخته است.
او همچنین در سال ۱۳۶۸ با بازی در سریالی با عنوان «آن سوی دریا این سوی خاک» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور پا به عرصه تلویزیون گذشت و پس از آن در سریال‌های «خرده ستمگران» مسعود شاه‌محمدی، « در مسیر زاینده رود» حسن فتحی، «یلدا» حسن میرباقری، «جاده قدیم» بهرام بهرامیان و «قرعه» برزو نیک‌نژاد و همچنین دو سریال شبکه نمایش خانگی «شاهگوش» و «دندون طلا» به کارگردانی داود میرباقری بازی کرد.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها