تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83009

سینماسینما،علی پاکزاد- علیرضا خمسه بازیگر سینما گفت:« . شرایط امروز جامعه ما خوب نیست و متاسفانه روز به روز هم بدتر می شود. هر موقع که دیدید جامعه به سمت هدف های خودش حرکت می کند قطعا سینما هم که آینه جامعه است به سمت خوبی خواهد رفت. وضعیت سینما ما شبیه به کشتی مولانا است و همین طور کجروی دارد.»

به گزارش سینماسینما، علیرضا خمسه یکی از پیشکسوتان حوزه بازیگری در فیلم های کمدی است. خمسه در عید نوروز با سریال «پایتخت ۵» در تلویزیون حاضر خواهد شد. خمسه معتقد است که امروز یکی از بدترین دوران سینمای ایران است. خمسه اعتقاد دارد که وضعیت جامعه امروز در بدترین شرایط خود است.

علیرضا خمسه بازیگر سریال «پایتخت ۵» درباره حضور در این سریال گفت:« به هر حال مردم به خوبی با این سریال در ارتباط هستند و فکر می کنم آن را دوست داشته باشند. سری جدید این سریال که در حال پخش است قطعا باعث شادی مردم خواهد شد . در این فصل اتفاقات جالب زیادی رخ می دهد. قطعا سوژه هایی وجود دارد که باعث تعجب مخاطبان خواهد شد.»

او ادامه داد:«سینمای ایران یا دچار توقف است یا اینکه به سرعت در حال پیش روی است که این اصلا اتفاق خوبی نیست. زیرا کیفیت و پرداخت به آثاری که نیاز روز جامعه است از دست می رود. آرزو دارم طبع سینما مانند فصل بهار متعادل و آرام باشد و همه هنرمندان بتوانند در حوزه خودشان کار کنند و موفق باشند.»

خمسه درباره ساخت فیلم های کمدی گفت:« هر وقت که همه ارکان جامعه ما نظم پیدا کرد و شرایط کشور متعادل و مساعد شد آن موقع می توانیم از طنز و ساخت فیلم هایی با این ژانر انتقاد کنیم. ما هیچ چیزی در این جامعه به صورت استاندارد و قابل قبول نداریم و من اصلا نمی دانم اکنون چگونه با این وضعیت زندگی می کنیم. شرایط امروز ما خوب نیست و متاسفانه روز به روز هم بدتر می شود. هر موقع که دیدید جامعه به سمت هدف های خودش حرکت می کند قطعا سینما هم که آینه جامعه است به سمت خوبی خواهد رفت. وضعیت سینما ما شبیه به کشتی مولانا است و همین طور کجروی دارد.»

علیرضا خمسه درباره اتفاقات سینمای ایران در سال آینده گفت:«تصور می کنم سینمای ایران جایی برای سینمای کمدی به صورت واقعی نگذاشته است. سینمای کمدی سینمایی انتقادی است که امید را به جامعه تزریق می کند. سینمای کمدی رفتار جامعه را تحلیل می کند. سینما مانند یک جراح نقاط آسیب دیده بیمار را ترمیم می کند. سال آینده امیدوارم در سینمایی این چنینی حضور پیدا کنم.»

بازیگر فیلم بوی خوش زندگی در انتها گفت:«معتقدم هیچ فیلمی نباید توقیف شود. فیلم با هر قصه ای باید نمایش داده شود و بعد مردم درباره آن تصمیم بگیرند. مخاطب قطعا بهترین ارزیابی را این میان خواهد داشت.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها