تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80211

فیلم های تلویزیونی برای تعطیلات ۲۲ بهمن اعلام شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «شب‌زده»، «عمق میدان»، «نجات»،«استرداد»، «دژ سوق»، «هاچ زنبور عسل»، «سفر لورین» ، «خبرچین»، «مستربین»، «ای رفیق»، « صعود ۱»، «لاستیک پرنده» و «مسیر زمان» یکشنبه (۲۲ بهمن ماه) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «شب‌زده» به کارگردانی فرزاد موتمن، یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

« شب‌زده» داستان دختری است با روحیه انقلابی که نامزد او یک‌ سال پیش در شب نامزدی گم شده و از طرفی پسرعمویش هم خواستگارش است…

طناز طباطبایی و بابک حمیدیان بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم تلویزیونی «عمق میدان» به کارگردانی رضا بهشتی، ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

«عمق میدان» داستان چند دانشجوی رشته هنر را روایت می‌کند که قرار است از تظاهرات روزهای انقلاب عکاسی کنند.

پویا امینی، درسا بختیار، کاظم هژیرآزاد و مجید جعفری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «نجات» به کارگردانی بهادر اسدی، یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

فیلم درباره یکی از مبارزان انقلابی است که در سال ۵۷ مفقود شده. جمع کثیری از مبارزان مذهبی که در همان زمان دستگیر شده بودند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آزاد می‌شوند و با گذشت بیش از ۳۰ سال، این جمع تصور می‌کردند که فرد مورد نظر طی همکاری با ساواک این جمع را لو داده و متواری شده است. اما در یک اتفاق، فرد خلافکاری که با حفاری غیرقانونی در دل جنگل‌ها سعی در دستیابی به گنج دارد به باقی‌مانده استخوان‌های یک جسد و یک کیف برمی‌خورد با بررسی جسد و محتویات کیف معلوم می‌شود فرد مبارز بعد از درگیری با ساواک جان خود را از دست داده و مظلومانه شهید شده است؛ اما اجازه نداده تا اطلاعات در اختیار عوامل ساواک قرار گیرد.

در این فیلم، رحیم نوروزی، میرطاهر مظلومی و زهره حمیدی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

این فیلم به موضوع طلب ۱۱ تن طلای ایران از شوروی می‌پردازد که قرار بود توسط شوروی بابت بدهی از جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است.

حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، صالح میرزاآقایی و سیاوش چراغی‌پور بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «دژ سوق» به کارگردانی سید مجید پرهیز، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما به روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: علی، علیرغم تحت تعقیب بودنش به دلیل فعالیت‌های انقلابی‌اش به منطقه سوق برمی‌گردد؛ چرا که قرار است جشنی به مناسبت صدور گاز به کشور شوروی گرفته شود. از آنجا که قرارداد صدور گاز، قراردادی استعماری است، علی قصد دارد تا پمپ تقویت‌کننده‌ گاز را منفجر کند. در این زمان نارگل نامزد علی، حلقه‌اش را به او پس می‌دهد. با این هدف که مانع آسیب رساندن استوار عقیلی به علی شود؛ رییس پاسگاه سوق خواستگار او است. از طرفی دو شکارچی به منطقه آمده‌اند که بعدا مشخص می‌شود نیروهای ساواک هستند….

در فیلم تلویزیونی «دژ سوق»، روناک یونسی، فرهاد جم، جمشید جهان‌زاده و صدرالدین حجازی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «هاچ زنبور عسل» به کارگردانی تتسور آمینو، یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این داستان، هاچ به همراه دوستانش به دنبال ملکه‌ مادر می‌گردند، چون زنبورهای قرمز در یک حملۀ غافلگیرکننده ملکه را ربوده‌اند. در این میان هاچ با حشرات زیادی دوست می‌شود. او حتی در یک شهر، دوستی به نام اِمی پیدا می‌کند، دختری که بسیار مهربان و خوش‌قلب است و زبان حشرات را می‌فهمد….

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سفر لورین» ، «خبرچین»، «مستربین»، «ای رفیق»، « صعود ۱»، «لاستیک پرنده» و «مسیر زمان» یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها