تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177703

مدیر شبکه نسیم با اشاره به اینکه سریال‌های سروش صحت بازپخش می‌شود بیان کرد که او ممنوع‌الفعالیت نیست.

به گزارش سینماسینما، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست مدیران این شبکه که امروز یکشنبه ۱۲ تیر ماه در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد در سخنانی درباره برنامه‌های جدید این شبکه مطرح کرد: در حوزه طراحی برندهای جدید این راهبرد مد نظر است که با رویکرد محتوایی تر به برنامه‌ها بپردازیم ما قائل به سرگرمی فقط برای سرگرمی نیستیم. بلکه سرگرمی باید محتوایی هم عرضه کند.

وی ادامه داد: ما چندین برند را در دستور کار قرار دادیم که به مرور یک به یک را روی آنتن می‌بینیم. از جمله برنامه‌هایی که زودتر روی آنتن می‌روند «طنزستان» است که با کمک استان‌ها شکل گرفته است.

خوشرو تصریح کرد: آیتم‌های طنز نمایشی هم داریم، «جواهر سرخ» به زودی به آنتن می‌رسد. مسابقه‌های محتوایی داریم که بازطراحی برای برخی مسابقه‌ها انجام می‌شود.

ساخت فصل جدید «کودک شو»

مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید شبکه در ادامه از ساخت فصل جدید «کودک شو» خبر داد.‌

خوشرو در ادامه درباره توقف برنامه «کتاب باز» عنوان کرد: «کتاب باز» یکی از سرمایه‌های سازمان است و حتماً حفظ می‌شود. برخی از رسانه‌ها کمی عجله دارند. هر برنامه‌ای چالش‌های دارد. چالش‌هایی پیش روی تهمتن هم وجود دارد که علاوه بر اینکه برنامه خوب و جذاب است اما چالش هم دارد. آن برنامه هم همینطور است چند نکته دارد که تاکنون ۲۵۰ قسمت از آن پخش شده و خستگی زیاد داشته است، برخی از عوامل هم سر کار دیگر هستند. ما هم نکاتی داریم، باید نگاه‌هایی به آن در فرم و محتوا اضافه شود و سازمان هم درگیر تحولات است.

وی اضافه کرد: قبول داریم این فاصله بیش از یک سال شده است اما برنامه‌های دیگر مثل خندوانه هم به وقفه‌های طولانی خورده‌اند. ولی نمی‌خواهیم برنامه آسیب ببیند، خیلی پیگیریم که به جمع بندی قاطع برسیم، در این حوزه برنامه‌های دیگری هم داریم.

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سوالی درباره سروش صحت و ممنوع الفعالیتی وی تصریح کرد: او که ممنوع الفعالیت نیست، در فضای رسانه‌ای کار می‌کند، در شبکه تماشا اسفند ماه سریالی از او را پخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می‌تواند اهداف را محقق کند.

خوشرو درباره برنامه «تهمتن» نیز یادآور شد: قرارداد این برنامه تمام شده است. مالک آن لوکیشن هم می‌خواهد کار دیگری داشته باشد قراردادهایی را با نمایشگاه‌ها بسته‌اند و هنوز نتوانسته‌ایم برای فصل دوم برنامه قرارداد ببندیم.

جاسبی در ادامه درباره دیگر برنامه‌ها تصریح کرد: بعد از دهه اول محرم برنامه‌های جدیدی را داریم از جمله برنامه «آب و آتش» که در دهه سوم مرداد می‌توانیم روی آنتن ببینیم. سری جدید مسابقه «هوش برتر» هم به آنتن می‌رسد. سعی داریم در این باره زمانی ۲۰ مرداد تا پایان شهریور در عین اینکه فضای ماه صفر حفظ شود برنامه‌هایی را هم روی آنتن داشته باشیم.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نسیم در ادامه درباره پرهیز از موازی کاری با دیگر شبکه‌ها عنوان کرد: فیدبک و بازخوردی که از مخاطب گرفته می‌شود، شبکه و کنداکتور ما خیلی فشرده است و فقط می‌توانیم گزیده‌ها و بخش‌هایی از یک فیلم و سریال را پخش کنیم که خاطره انگیز باشد.

تذکر به خطاهای وایرالی

خوشرو درباره مدیریت فضای مجازی گفت: بخشی از این فضای وایرالی به جذابیت آثار مربوط می‌شود. از منظر حاکمیت، فضای مجازی پروتکل‌ها و محدودیت‌های خود را دارد که ما هم به آنها می‌پردازیم. نظارتی هست، کنترل می‌شود و اگر خطایی باشد تذکر داده می‌شود و این‌ها به این دلیل است که برنامه‌های شبکه عمدتاً توسط افراد خارج از سازمان مدیریت می‌شوند.

مدیر شبکه نسیم در ادامه درباره گران قیمت بودن برخی برنامه‌ها یادآور شد: برخی از برنامه‌های ما این چنین است که با حامیان مالی پیش می‌رود که به دلیل وجود برخی برندها امکاناتی را فراهم کرده‌اند. ما از آنها به نوعی حمایت می‌کنیم چون از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کنند. با آنها همراهی صورت می‌گیرد و بخشی از هزینه‌ها را هم به عهده می‌گیرند. اما شبکه طبق عرف و قرارداد سازمان پیش می‌رود و رقم غیر عرف نمی‌دهد.

وی در پایان درباره ساخت برخی برنامه‌های موازی در شبکه‌ها عنوان کرد: برنامه‌هایی که گل می‌کنند و موفق هستند تکرار می‌شوند ما هم در شبکه نسیم این کار را انجام می‌دهیم و از موفقیت‌ها استفاده می‌کنیم دیگران هم طبیعتاً این کار را انجام می‌دهند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها