تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160638

برنامه «طبیعت ۳۶۰درجه» سه‌شنبه ۹ شهریور به تاثیرات صید ترال بر ذخایر زیستی دریایی همچنین زندگی در کویر می پردازد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه پرهام دیباج (مجری و کارشناس) با دکتر اصغر عبدلی(عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر داوود میرشکار(مدیر کل دفتر زیست بوم‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست)، سمیه رفیعی(رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی) و عابد قاسمی(خبرنگار) به گفتگو می پردازد.

صید ترال چیست و چه فاجعه ای را برای دریای عمان رقم زده است؟ معجزه زندگی در کویرها و بیابان‌های ایران،چکچک بیابانی چطور زندگی می‌کند؟ درمنه ها و بوته های کوچک در مناطق کویری و بیابانی برای حفط گونه ها چقدر مهم‌اند؟ اشتباهات صید ترال چه بود؟ سازمان های متولی چگونه عمل کرده‌اند؟️ آیا صید ترال به ذخایر زیستی لطمه می‌زند؟ خانه تیزنو، خانه های قدیمی ایرانی چطور منطبق با اقلیم و آب و هوای ایران بودند؟ (بدون مصرف انرژی و استفاده سوخت های فسیلی) و … از جمله موضوعاتی هستند که در این قسمت از برنامه به آنها پرداخته خواهد شد.

«طبیعت ۳۶۰ درجه» کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما که سه شنبه ها حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ها حوالی ساعت ۱۴:۲۰ خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها