تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72920

نویسنده سریال «هیات مدیره» معتقد است این مجموعه، محتوایی آموزشی درباره فرهنگ آپارتمان نشینی دارد و تلاش بر این است که مخاطب از دیدن آن فراری نشود.

به گزارش سینماسینما، علی خودسیانی نویسنده سریال «هیات مدیره» که این روزها به کارگردانی مازیار میری در حال ساخت است درباره ویژگی های این قصه که به معضلات آپارتمان نشینی می پردازد و تفاوت های آن با دیگر سریال های مشابه  گفت: مشکلات آپارتمان نشینی در مجتمع های بزرگ مساله ای دایمی است و اینگونه نیست که با یک یا ۲ سریال حل شود.

وی ادامه داد: این اثر یک سریال آپارتمانی درباره مجتمع های چند طبقه است و به مشکلات و دغدغه های این حوزه می پردازد که به نوعی آموزش دهنده است نه اینکه صرفا داستانی درباره چند همسایه باشد.

خودسیانی عنوان کرد: اکنون با توجه به جریان مسکن مهر در کوچکترین شهرستان ها و روستاها هم برج سازی شده است و افراد با فرهنگ های مختلف دور هم جمع شده اند که بسیاری از آنها اطلاعی از فرهنگ آپارتمان نشینی ندارند. در این سریال هم بستری فراهم شده است تا مخاطب در هر قسمت بخشی از این فرهنگ را یاد بگیرد.

وی درباره فیلمنامه این مجموعه توضیح داد: تنها نگارش چند قسمت دیگر از این مجموعه ۳۰ قسمتی باقی مانده تا فیلمنامه آن به پایان برسد. طرح این سریال از ۱۰ سال پیش که من هم آپارتمان نشین بودم در ذهنم بود و در دوره ای مساله خود من هم شد.

این نویسنده سریال های تلویزیونی در بخش دیگری از سخنانش درباره اینکه فکر می کند چقدر امروزه مخاطبان، مجموعه های تلویزیونی را دنبال می کنند، اظهار کرد: این مساله من نیست و مدیران سازمان باید پاسخگو باشند که مردم چقدر سریال ها را دنبال می کنند یا اصلا سریال ها بیننده دارند یا خیر.

وی در پایان گفت: من کاری را انجام می دهم که به من محول شده است. سعی هم دارم که وقتی بیننده پای این سریال می نشیند بتواند چیزی یاد بگیرد و در تجربه شخصیت ها سهیم شود همچنین تلاش داریم کاری کنیم که مخاطب فراری نشود.

این مجموعه زیر نظر شبکه پنج ساخته می شود و مهران رسام تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها