تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72940

برنامه «سینما یک» این هفته فیلمی از آلفرد هیچکاک به انتخاب مهدی فخیم‌زاده را روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماسینما، مهدی فخیم‌زاده مهمان «سینما یک» این هفته، پنجشنبه دوم آذر، است. فخیم‌زاده فعالیت‌ سینمایی خود را در دهه ۱۳۵۰ آغاز کرد. او لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارد و همچنین فارغ‌التحصیل از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک تهران است.

فخیم‌زاده کارگردان فیلم‌هایی مانند «همسر»، «خواستگاری»، «تشریفات»، و «میراث من جنون» بوده است. او همچنین کارگردانی سریال‌هایی همچون «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق» و «خواب و بیدار» را بر عهده داشته است.

تازه‌ترین حضور فخیم‌زاده در تلویزیون بازی در مجموعه تلویزیونی «علی البدل» بوده است که نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد.

در برنامه «سینما یک» این هفته، فخیم‌زاده یکی از شاهکارهای آلفرد هیچکاک را به عنوان فیلم مورد علاقه خود برگزیده و درباره آن به گفتگو خواهد پرداخت.

همچنین در بخش دیگری از «سینما یک» این هفته، دکتر محمد سریر آهنگساز و موسیقیدان ایرانی درباره کیفیت موسیقی برنادر هرمن و همکاری هرمن و هیچکاک به گفتگو خواهد پرداخت.

برنامه «سینما یک» به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای غلامعباس فاضلی، منتقد و نویسنده سینمایی، پنجشنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها