تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56776

شقایق دهقانشقایق دهقان امروز در ششمین قسمت از مجموعه هزار داستان شما را با پرسشی مواجه می‌کند که نمی‌توانید به آن سئوال به راحتی پاسخ دهید.

به گزارش سینماسینما، امروز و همزمان با نخستین پنج‌شنبه ماه مبارک رمضان در شبکه نسیم و به هنگام پخش ششمین قسمت از این مجموعه با سئوالی شوکه کننده و در عین حال تامل‌برانگیز مواجه خواهید شد؛ این سئوال کسی جز شقایق دهقان که بازیگر سریال‌های طنز است مطرح نمی‌کند.

شقاق دهقان در حالی این سئوال را مطرح می‌کند که در ششمین قسمت از روایت‌های هزارداستان به سراغ داستان افرادى مى رود که رویارویى با دردسرهاى ناگهانى زندگى باید تصمیم‌هاى غیر معمول بگیرند!

این بازیگر تلویزیون امروز می‌پرسد: صبحى را تصور کنید که از خواب بیدار شوید و متوجه شوید از امروز فرزند خردسال شما دیگر جهان پیش رو را نخواهد دید و لازم است پزشکان بینایى او را بگیرند تا زنده بماند. شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟

روایت‌های «هزارداستان» که محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد آن را کارگردانی کرده‌اند امروز به ششمین قسمت خود می‌رسد.

مجموعه‌ای که در آن تصمیم‌های سخت و موقعیت‌های خاص زندگی افراد را مرور می‌کند و با روایت آن‌ها می‌خواهد نشان دهد که چگونه امید می‌تواند مسیر زندگی انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

در روزهای گذشته فرهاد آئیش و گیتی خامنه روایتگر و مجری هزارداستان بودند و پیشتر محمدحسین میثاقی، بهنام تشکر و بهرام عظیمی میزبان مخاطبان در شبکه نسیم بودند.

مجموعه هزارداستان که سیاوش صفاریان‌پور مشاور کارگردان است همه روزه در ماه مبارک ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و «مجید فرحانی» تهیه کننده آن است.

اگر بیننده این مجموعه باشید در پایان آن می‌توانید تیتراژ برنامه را با موسیقی و اجرای گروه پالت تماشا کنید.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها