تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46848

پژمان بازغی کودک شوپژمان بازغی دلیل حضورش را برای اجرای برنامه ی تلویزیونی، علاقه اش به موضوع و محوریت این برنامه اعلام کرد.سینماسینما، زهرا نعیمی: بازار حضور چهره های سینما و تلویزیون در اجرای برنامه های مسابقه ای و گفت و گو محور این روز ها گرم شده است و این بار پژمان بازغی در این عرصه پا گذاشته است.

طبق تصمیمات اتخاذ شده و در راستای فضا و محورهای برنامه، پژمان بازغی، از این پس به عنوان مجری اصلی برنامه «کودک شو»، از ابتدا تا انتها، روند بخش های برنامه، مثل گفت و گوها، پرسش و پاسخ فضای رقابتی و بازی را هدایت می کند.

پژمان بازغی درباره ی حضور در این برنامه به خبرنگار سینماسینما گفت: این برنامه با هدف ایجاد و استحام خانواده است و من به دلیل علاقه ای که به این بحث دارم و برایم مهم است، اجرا در این برنامه را پذیرفتم.

این بازیگر با تاکید بر اهمیت استحکام خانواده در جامعه گفت: حضور هنرمندان سینما و تلوزیون به عنوان مجری در چنین برنامه‌هایی باعث جذب مخاطب می‌شود و این دلیل دیگری بود که بخواهم اجرای «کودک شو» را بر عهده بگیرم.

«کودک شو» رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان،   ورزشکاران، فعالان حوزه موسیقی و … نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

این برنامه پروژه ای است که‌ در قالب یک رقابت، به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. «کودک شو» که قرار است در ۹۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، به زودی وارد فاز تولید می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها