تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23766

شبکه سه مدیردادسرای امور جنایی تهران دستور احضار پورمحمدی مدیر شبکه ۳ سیما، به عنوان صادر‌کننده مجوز پخش سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» و علیرضا افخمی به عنوان کارگردان این سریال به اتهام تسبیب در مرگ مرحوم «مهدی کوهی» را صادر کرد.

به گزارش سینماسینما، با توجه به نقض قرار منع تعقیب متهمان پرونده سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» از سوی دادگاه کیفری ۲ تهران و صدور قرار جلب به دادرسی متهمان، قاضی مرادی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور احضار آقایان پورمحمدی مدیر شبکه ۳ سیما به عنوان صادر‌کننده مجوز پخش سریال، علیرضا افخمی کارگردان سریال و داوود هاشمی تهیه‌کننده سریال را به اتهام «تسبیب» در قتل شبه عمد مرحوم مهدی کوهی به نحو مشارکت را صادر کرد.

طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی تهران با توجه به تاثیرپذیری مرحوم مهدی کوهی از محتوای سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» و عدم اخطار از سوی سازمان صدا و سیما برای ممنوعیت تماشای سریال برای اطفال، مدیر این شبکه و عوامل ساخت این سریال در پرونده خودکشی کوهی مقصر شناخته شدند.

گفتنی است سریال ۵ کیلومتر تا بهشت رمضان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد که مرحوم مهدی کوهی ۱۳ ساله، تحت تاثیر محتوای این سریال خود را با شالگردن، حلقه‌آویز کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها