تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 13016

برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی امشب (۱۷ اسفند) قرار است کاندیداهای یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه یعنی «بازیگران زن» را معرفی کند.

به گزارش سینماسینما بهنوش بختیاری، آزیتا حاجیان، الناز حبیبی، ریما رامین‌فر، مینا ساداتی، مهرآوه شریفی‌نیا، آزاده صمدی و مرجانه گلچین از جمله هنرمندانی هستند که توسط هیات انتخاب برگزیده شده‌اند.

اما بنا به اعلام روابط عمومی «سه ستاره» احسان علیخانی امشب نیز از میان کاندیداها مهمانان حضوری خواهد داشت. یکی از این مهمانان مهراوه شریفی نیا است که به همراه آزیتا حاجیان به «سه ستاره» می‌آید. از سوی دیگر بهنوش بختیاری، آزاده صمدی، الناز حبیبی و مرجانه گلچین نیز از دیگر کاندیدهایی هستند که مهمان علیخانی خواهند شد.

«سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال ۱۳۹۴ هرشب حوالی ۲۰ و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی، هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری»، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی»، «گزارشگران برنامه‌ای»، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی»، «بازیگران مرد»، «بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیدها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند.

در نهایت در برنامه سال تحویل ۹۵ با جمع‌بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش، ستاره معرفی و تندیسش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.

این برنامه عملکرد سیما را در حوزه‌های مختلف (بهترین مجری غیرورزشی، بهترین مجری و گزارشگر ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف، زیر ذره‌بین و مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها