تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76037

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.

به گزارش سینماسینما، پروژه «۸۷ متر» حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و تدوین همزمان توسط پرستو جنیدی و زیرنظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است که تاکنون ۶ قسمت راف کات تدوین شده است.

به گفته حسن آقاکریمی مدیرتولید «۸۷ متر»، هم اکنون سکانس های مربوط به درگیری‌های دو خانواده پوردَوَرانی و خلیلی بر سر خانه‌ای که یک کلاهبردار به طور مشترک به این دو خانواده فروخته در حال فیلمبرداری است.

وی عنوان کرد: تصویربرداری در لوکیشن اصلی تا اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن اواسط فروردین سال ۱۳۹۷ گروه برای ادامه کار به کشور گرجستان می روند.

آقاکریمی درباره داستان سریال در گرجستان اظهار کرد: در ادامه قصه، خانواده پوردَوَرانی و خلیلی برای جستجوی کلاهبرداری که خانه را به آنها مشترک فروخته است به این کشور می روند.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنواه خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها