تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42149

محمدرضا علیمردانیمحمدرضا علیمردانی با حضور در برنامه «خندوانه» از چگونگی اجرای گویش‌های مختلف در انیمشن‌ها گفت و درباره فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شامگاه چهارشنبه ششم دی میزبان محمدرضا علیمردانی گوینده و صداپیشه انیمیشن و آثاری چون «دیرین دیرین» و «پندانه» بود.

در ابتدای برنامه، علیمردانی در پاسخ به سوال جوان درخصوص فعالیت‌های اخیرش توضیح داد: «این روزها مشغول ضبط صداگذاری انیمیشن «دیرین دیرین» و «پندانه» هستم. همزمان «پندانه» هم از شبکه نسیم پخش می‌شود. در «دیرین دیرین» چند شخصیت را با صداهای مختلف صداپیشگی می‌کنم.»

او در همین راستا اضافه کرد: «من در حوزه تدریس فن بیان و گویندگی هم فعالیت می کنم، درحال حاضر هم مشغول جمع آوری آلبوم موسیقی هستم. آلبوم من با نام «حبس نفس» مجوز گرفت اما احتمال دارد، نامش تغییر می‌کند. تیتراژ سریال «انقلاب زیبا» را خواندم که خداروشکر مردم دوست داشتند و همین من را برای انتشار آلبوم ترغیب کرد.»

علیمردانی درباره نحوه گویش‌هایی که در مجموعه «دیرین دیرین» اجرا می‌کند گفت: «با مهدی صفی یاری به این گویش‌ها رسیدیم؛ اول بنا داشتیم که مثل تام و جری راوی نداشته باشد اما بعدها به این نتیجه رسیدم که با افکت‌ها و موزیک منظور را نمی‌توانیم برسانیم و راوی را اضافه کردیم.»

این هنرمند صدا پیشه در ادامه درمورد چیزی که حالش را بد می‌کند ادامه داد: «همیشه قضاوت می‌کنیم و قضاوت می‌شویم و فکر می‌کنیم درست حدس زدیم. این حس و حال من را ناراحت می‌کند. همیشه دعا می‌کنم از قضاوت‌ها دوری کنم؛ چرا که قضاوت با خود دروغ، حسد و تکبر می‌آورد.»

علیمردانی در باره یکی از عادت‌هایش گفت: «من همیشه به اطرافم خوب و دقیق نگاه می کنم. حتی من در مترو و اتوبوس افرادی را تعقیب کرده‌ام؛ چرا که شخصیت‌های آن‌ها متفاوت بود و من از حرکات و مکالمه‌های آنها استفاده کردم.»

او همچنین به رامبد جوان گفت: «ما سال ۷۳ با هم کار کردیم؛ «جنگ آفتاب» که کارگردان آن آقای فرخ نژاد بود.»

علیمردانی در پایان گفت: «قول می‌دهم یک «پندانه» با حال برای خندوانه بسازیم.»

در بخشی از برنامه علیمردانی هفت شخصیت‌ دیرین دیرین را با صداهای مختلف اجرا کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها