تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68777

هجدهمین قسمت از فصل دوم «هزار داستان» با ارژنگ امیرفضلی روی آنتن می‌رود. ارژنگ امیرفضلی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون امشب (یکشنبه ۱۶ مهرماه) در هجدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» روایتگر داستان زندگی دو زوجی است که لاک پشت و کروکودیل‌ها را فراموش نکرده‌اند.

به گزارش سینماسینما برنامه «هزار داستان»، هجدهمین قسمت از این برنامه که با اجرای ارژنگ امیرفضلی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به بیان داستان دو زوج اختصاص دارد که که درباره لاک‌پشت‌ها و کروکودیل‌ها می‌گویند.
ارژنگ امیرفضلی فرزند حسین امیرفضلی با حضور در برنامه طنز «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان و بازیگری و نویسندگی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی مهران مدیری وارد تلویزیون شد. پس از آن باایفای نقش در فیلم «الو الو من جوجوام» مرضیه برومند پا به عرصه بازیگری در سینما نهاد و تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از آن جمله می‌توان به سریال‌های «این چند نفر»، «شمس‌العماره»، «سر به راه»، «تبریز در مه»، «خانه اجاره‌ای» و … و فیلم‌های سینمایی همچون «مربای شیرین»، «اخراجی‌ها»، «ملک سلیمان»، «محاکمه در خیابان»، «دموکراسی تو روز روشن»، «آشوب»، «قهرمانان کوچک» و «شکلاتی» اشاره کرد.
امیرفضلی نخستین سریال تلویزیونی خود با عنوان «قصه‌های فلانی» را در سال ۱۳۷۸ کارگردانی کرد و پس از آن سریال‌های دیگری نیز ساخت که مشهورترین آنها سری سوم «دانی و من» بود.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها