تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10090

سریال کیمیاامیر اسکندری طراح گریم سریال «کیمیا» شمه‌ای از مشکلات خود در این مجموعه تلویزیونی را به زبان آورد. او که پیشتر طراح گریم سریال‌هایی چون «بوعلی سینا» و «ابراهیم خلیل‌الله» بوده است در گفتگو با روزنامه هفت صبح بخش عمده مشکلات طراحی گریم را ناشی از کمبودهای مالی و البته عدم همکاری بازیگران دانسته است. بخش‌هایی از حرف‌های او در این رابطه را می‌خوانید:

مخالفت مهراوه شریفی نیا با زدن چسب و لاتکس به صورتش

مهراوه شریفی نیا می‌گفت اجازه نمی‌دهم چسب با لاتکس به صورتم بزنید یا می‌گفت من لنز توی چشمم نمی‌گذارم یا روی صورتم خطوط نکشید و تهیه کننده و کارگردان هم به راحتی پذیرفتند.

هنرپیشه‌ التماسی بهتر از این نمی‌شود

همین طور رضا کیانیان برای بازی در این سریال برای گروه، داستان درست کرد. کیانیان در یک مقطع چون ناشناخته بود سعی می‌کرد نقش‌های خاص بازی کند اما الان ایشان در بسیاری از نقش‌ها خودش است و اصلا بازی نمی‌کند. اصلا شما وقتی هنرپیشه‌ای را با منت و التماس می‌آورید بهتر از این هم نمی‌شود. طراح گریم اولین فیلمی که کیانیان بازی کرد یعنی «تمام وسوسه‌های زمین» من بودم. ایشان دو ساعت در حیاط قدم می‌زد و هر چند وقت یک بار می‌آمد به اتاق گریم و می‌گفت من بیایم برای گریم؟ من می‌گفتم فعلا برو و هر وقت شد گریمت می‌کنیم اما الان کیانیان می‌گوید موی سرم را رنگ نمی‌کنم، نمی‌گذارم لیفتینگ کنید و چسب به صورتم بزنید…

تهیه کلاه‌گیس ۵۰ هزار تومانی برای بازیگر خارجی

حتی به من آن قدر بودجه ندادند که بتوانم یک کلاه گیس برای حسن پورشیرازی تهیه کنم. مجبور شدیم برای دختر خارجی در فیلم کلاه گیس بگذاریم اما نوعی کلاه گیس هست یک میلیون تومان قیمت دارد و نوعی دیگر ۵۰ هزار تومان. این‌ها رفتند و برای این خانم کلاه گیس ۵۰ هزار تومانی خریدند پس نمی‌توان توقع معجزه داشت. حتی تهیه کننده برای هنرپیشه کلاه گیس نمی‌خرد و کارگردان هم اصلا برایش مهم نبود دیگر چه انتظاری از بقیه هست.

فاز سوم و بازیگرانی که نمی‌خواستند در آن بازی کنند

مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان کلا با هیچ مساله‌ای کنار نمی‌آمدند. اصلا خیلی از این بازیگران نمی‌خواستند در فاز سوم بازی کنند. من تمام تلاشم نزدیک کردن بازیگران به نقش‌هاست اما کسی نبود به مهراوه شریفی نیا بگوید اسکندری برای نزدیک کردن تو به نقشت اینجاست و با تو هیچ دشمنی ندارد.

منبع: هفت صبح

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها