تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193094

سینماسینما، محمد تاجیک

*برخی مدیران تازه سمت گرفته و برخی بازیگران نه چندان مشهور و یکسری سایت‌ها و خبرگزاری‌های دلواپس، گویا دیواری کوتاه‌تر از رضا کیانیان در ماجرای مرحوم ناصرطهماسب گیر نیاورده‌اند و او را سیبل کرده‌اند و هرچه از دهانشان در می‌آید نصیب این بازیگر مطرح سینما می‌کنند.

*در فضای مجازی از سوی عده‌ای، انتقادات شدیدی از مرحوم طهماسب به خاطر نریشن گویی مستندهای جناحی سیاسی شده است ولی طرفداران یک طیف فقط رضا کیانیان را این وسط گیر آورده‌اند و به او حمله می‌کنند.

*اولا اینکه آقای کیانیان فقط استوری پژمان موسوی روزنامه‌نگار باسابقه را استوری کرده و هیچ نظر دیگری از خود اضافه نکرده. او یک استوری دیگر از رضا درستکار منتقد سینما را منتشر کرده که پست جذابی از مهمترین فیلم‌های دوبله شده توسط مرحوم ناصر طهماسب است که به نوعی ادای دین به او محسوب می‌شود. عملا آقای کیانیان دو استوری متفاوت را در واکنش به مرگ ناصر طهماسب منتشر کرده. یکی در نقد طهماسب و دیگری در ستایش از طهماسب؛ ولی گویا عده‌ای فقط دوست دارند آن نقد مرحوم طهماسب را ببینند.

*بازنشر کردن پست فرد دیگری به معنای تایید آن مطلب نیست. فرضا هم به معنای تایید باشد توهین‌آمیز نیست.

*اتفاقا نگارنده جزو کسانی هستم که مخالف فعالیت طهماسب در گفتن نریشن فیلم‌های سیاسی بودم ولی از سویی دیگر حالا که دار فانی را وداع گفته، بر اساس تعالیم دینی و مذهبی، جز نیکی از او گفتن و طلب رحمت و مغفرت، کار دیگری نباید کرد. این اعتقادی است که خودم دارم و ممکن است یکسری نداشته باشند. خود من هم موافق آن استوری نیستم ولی آن استوری یا استوری‌ها نماینده بخشی از تفکرات جامعه است.

*برخی از دوستان اصولگرا و دلواپس و … کلا یادشان رفته که رضا کیانیان در این چند سال اخیر به خاطر برخی مواضعش مورد حمله اپوزیسیون و طیف‌های برانداز قرار گرفته؛ یادشان نیست همان‌ها به خاطر حمایت کیانیان از پرستویی در سفر به آمریکا چه فحش‌هایی به او می‌دادند و یا وقتی به همراه مجیدی داور جشنواره‌ای با موضوع امام حسین (ع) شد باز هم چه قدر به او حمله کردند یا حتی وقتی گفت من جشنواره را تحریم نمی‌کنم باز هم چه حمله شدیدی به او شد؛ اما الان با استوری کردن مطلبی، یک شبه کافر و ملحد و… می‌شود گویی که ناصر طهماسب نعوذبالله معصوم است!

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها