تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ۰۴:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192748

محمد تاجیک :

این ماجرای رقص پیرمرد رشتی یا همان صادق بوقی بازتابهای زیادی در فضای مجازی داشته وعلی رغم توضیحات جدید صادق بوقی که دستگیر نشده و صفحه او هم برگردانده شده ولی بازهم واکنش به این ماجرای جنجالی همچنان ادامه دارد.

اما با رقص پیرمرد رشتی پای سینما و شبکه نمایش خانگی را هم به این ماجرای جنجالی باز شد . تعدادی در شبکه های اجتماعی از توییتر گرفته تا اینستاگرام این سوال را مطرح کردند که رقص پیرمرد رشتی قبیح است پس چرا در همه این سالها رقص های بی شماری را در فیلمها و سریالهی تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دیده ایم .

مثلا در فضای بسیار بسته دهه شصت ، رقص اکبر عبدی در فیلم اجاره نشینها وجود دارد که بسیار مشهور است و حتی چند سال بعد در فیلم روز فرشته ، عزت الله انتظامی نیز رقص مشهوری دارد که البته در برخی موارد باز پخش این فیلمها از تلویزیون با سانسور صحنه رقص مواجه شده است .

در مهمترین فیلمهای چند دهه پس از انقلاب ، صحنه های زیادی از رقص وجود دارد . حتی در فیام طبل بزرگ زیر پای چپ که فیلمی با مضمون دفاع مقدس است  نیز سکانس رقص حمید فرخ نژاد بسیار مشهور است . در فیلمهای مهم دیگری از یه حبه قند گرفته تا درباره الی ، سکانس رقص وجود دارد و درتلویزیون هم در سریال پایتخت صحنه هایی از رقص و شادی وجود دارد که در پخش مجدد سانسور شده اند .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها