
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرمهای دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.
به گزارش سینماسینما، سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰، ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرمهای دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.
شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرمهای دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول از جمله مباحثی بود که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول در این مراسم به آن پرداخت.
ضرغامی هم پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ تخصصی پلتفرمهای دیجیتال همراه اول و کسب آگاهی از اطلاعات فنی این سکوها که تماما توسط متخصصان نخبه ایرانی در اپراتور اول توسعه یافته است، از ظرفیتهای موجود در همراه اول ابراز خشنودی کرد.
وی مدیریت خوب و خلاق همراه اول که سعی بر طراحی پلتفرمهای دیجیتال همگام با نیازهای کشور و با نگاه بومیسازی و کاربردی داشته را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اکنون شاهدیم که برای پاسخ به این نیازها، سرویسهای خوب و کاربردی طراحی شده که آمار ارائه شده از وضعیت ترافیکی و تعامل کاربری آنها، نشان میدهد مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول
- بستههای ویژه همراه اول بهمناسبت آغاز هفته وحدت
- امضای تفاهمنامه بین همراه اول و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
- دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
- همراه اول تنها اپراتور با رشد سهم بازار در ۱۴۰۴
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- ثبت سرعت ۲.۲۶۹ گیگابیتی ۵G همراه اول در آذربایجان غربی
- ثبت سرعت ۱.۹۳۳ گیگابیتی ۵G همراه اول در حضور وزیر ارتباطات
- رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- فناوری تلفنهمراه در ایران ۳۱ ساله شد
- همراه اول بسته هدیه روز خبرنگار را فعال کرد
- همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
- استقرار پاورباکسهای همراه اول در حرمهای مطهر عراق
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





