
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرمهای دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.
به گزارش سینماسینما، سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰، ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرمهای دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.
شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرمهای دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول از جمله مباحثی بود که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول در این مراسم به آن پرداخت.
ضرغامی هم پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ تخصصی پلتفرمهای دیجیتال همراه اول و کسب آگاهی از اطلاعات فنی این سکوها که تماما توسط متخصصان نخبه ایرانی در اپراتور اول توسعه یافته است، از ظرفیتهای موجود در همراه اول ابراز خشنودی کرد.
وی مدیریت خوب و خلاق همراه اول که سعی بر طراحی پلتفرمهای دیجیتال همگام با نیازهای کشور و با نگاه بومیسازی و کاربردی داشته را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اکنون شاهدیم که برای پاسخ به این نیازها، سرویسهای خوب و کاربردی طراحی شده که آمار ارائه شده از وضعیت ترافیکی و تعامل کاربری آنها، نشان میدهد مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول
- بستههای ویژه همراه اول بهمناسبت آغاز هفته وحدت
- امضای تفاهمنامه بین همراه اول و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
- دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
- همراه اول تنها اپراتور با رشد سهم بازار در ۱۴۰۴
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- ثبت سرعت ۲.۲۶۹ گیگابیتی ۵G همراه اول در آذربایجان غربی
- ثبت سرعت ۱.۹۳۳ گیگابیتی ۵G همراه اول در حضور وزیر ارتباطات
- رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- فناوری تلفنهمراه در ایران ۳۱ ساله شد
- همراه اول بسته هدیه روز خبرنگار را فعال کرد
- همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
- استقرار پاورباکسهای همراه اول در حرمهای مطهر عراق
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





