تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188109

مراسم رونمایی فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی شب گذشته، سوم تیر ماه ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران، عوامل فیلم، جمعی از اهالی سینما و موسیقی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، سپیده میرحسینی کارگردان فیلم پسر انسان پیش از نمایش این فیلم در جمع حاضران گفت: جای این سوژه در سینمای ایران خالی بود. البته که من تنهایی این کار را انجام ندادم و گروه خوبم در ساخت این فیلم همراهم بودند که باید از آن‌ها تشکر کنم.

او با تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی که شرایط ساخت و نمایش این فیلم را فراهم کردند، تاکید کرد: به اکران رساندن یک فیلم کار بسیار سختی است. «پسر انسان» اولین فیلم سینمایی است که کارگردانی کردم و در این راه از وحید دلیلی، سرمایه‌گذار فیلم هم تشکر می‌کنم. او نظر مرا نسبت به حضور صنعت در سینما تغییر داد، چراکه از ابتدای کار تا امروز همراه و پشتیبان من بوده است.

وحید دلیلی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم «پسر انسان» هم با اشاره به اهمیت حضور صنعت در سینما گفت: امیدوار هستم که بتوانم با توجه به علم مدیریتی که در طول ۲۰ سال گذشته در فعالیت‌های خودم به دست آوردم، بتوانم حضور موثری در صنعت سینما داشته باشم.

او تاکید کرد: به این دلیل از کلمه صنعت سینما استفاده می‌کنم که هرچند به بخش هنری آن احترام می‌گذارم، ولی به نظرم صنعت سینمای ایران به شکل درستی تعریف نشده و جای کار بسیاری دارد.

دلیلی با بیان اینکه قصد دارد فیلم «پسر انسان» را به صورت بین‌المللی پخش کند، گفت: سینمای ایران باهمه مفاخر و استعدادهایی که دارد، می‌تواند قوی‌تر و پررنگتری در فضای بین‌المللی داشته باشد و از این راه درآمدزایی کند. من نهایت سعی خودم را می‌کنم تا بخشی از آنچه در ذهن دارم در فضای بین‌المللی فیلم «پسر انسان» به عرصه ظهور برسانم و امیدوارم که این اقدامات راه را برای سینمای هنری باز کند و کمک کند تا استعدادهای هنری ما بیشتر بدرخشند.

مازیار لرستانی بازیگر سینما نیز طی سخنانی گفت : فیلم «پسر انسان» شرح حالی از آن چیزی است که بر کسانی مانند من گذشته است و می‌گذرد. امیدوارم اکران این فیلم جریان ادامه داری باشد و کمک کند تا فیلم‌هایی از این دست ساخته شوند، دیگران هم بتوانند حرف بزنند و قصه‌های خودشان را روایت کنند.

او ادامه داد: امیدوارم تهیه‌کننده فیلم «پسر انسان» با اکران شدن این فیلم دلم گرم شود و بازهم در سینمای ایران سرمایه‌گذاری کند. من فکر می‌کنم دیگر ساخت فیلم‌هایی با داستان عاشقانه کفایت نمی‌کند، ما امروز نیاز داریم انسان را از منظر دیگری در سینما ببینیم.

مهدی صابری، روانپزشک و عضو سازمان پزشکی قانونی هم با اشاره به قصه و شخصیت اصلی فیلم پسر انسان گفت: من نزدیک به ۳۰ سال است که با آدم‌هایی شبیه به آذر، شخصیت اصلی فیلم «پسر انسان» روبرو می‌شوم که از نظر هویت جنسی با وضعیت متفاوتی مواجه هستند. با این حال به جرات می‌گویم قصه این فیلم مرا هم میخکوب کرد و برایم جذابیت داشت.

در ادامه این مراسم تهیه کننده و کارگردان فیلم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازیگران و عوامل فیلم تقدیر کردند.

اجرای این مراسم را محمد علیمردانی بر عهده داشت و به‌دلیل استقبال خوب مهمانان و تماشاگران ظرفیت سالن نمایش محل برگزاری تغییر کرد و مراسم در سالنی بزرگ‌تر از آنچه که قبلاً پیش بینی شده بود برگزار شد.

بهنام شرفی، مجید پتکی، پریا مردانیان و هادی افتخارزاده از بازیگران فیلم و مازیار لرستانی، زهرا داوودنژاد، کاوه آفاق، سیروس الوند، علی سرتیپی، حسین فرحبخش، مسعود فروتن، رضا بنفشه‌خواه، هانا کامکار، ژینوس پدرام، محمدرضا علیمردانی، سینا حجازی، محمدصادق رنج‌کشان، سید علی صالحی، شهرام اسد زاده، اسماعیل مهین دوست، محسن افشانی، اتابک نادری، مه‌لقا می نوش، هلیا امامی، ندا قاسمی، شقایق فتاحی، جواد علیزاده، امیر زبده ، بهروز معاونیان، اسپاکو یوسفی، شیدا یوسفی، هوتن جوادی، فاطیما درستکار، نسیم باقری، ساقی زینتی، آذین رئوف، یزدان فتوحی، یاشار نادری، مجید شهریاری، مهران ضیغمی، حنیف سوری، بابک شهروز، مسعود سرلک، شهربانو موسوی، محمد آقا محمد، دیاکو خاکی، جواد خواجوی، دکتر رها رادفر، علی کاظمی و سیروس میمنت از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

اکران «پسر انسان» از روز چهارشنبه، هفتم تیرماه ۱۴۰۲ در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد. سرمایه‌گذار این فیلم وحید دلیلی است.

فیلم«پسر انسان»، داستان زنی به نام آذر است که بعد از به دنیا آوردن دخترش تغییر جنسیت می‌دهد و او را در نقش پدر، بزرگ می‌کند. حالا ۱۸ سال گذشته و…

نویسندگی «پسر انسان» به صورت مشترک توسط پناه خدایاری و سپیده میرحسینی انجام شده است.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، صدابردار: فرزان معاونیان، آهنگساز: پیام آزادی، تدوین: نوید منصور قناعی، دستیار یک و مدیر برنامه ریزی: یوسف طاهریان، منشی صحنه: پونه خامین، موسیقی موزیک بند: اشکان نعیم، چهره پرداز: پروین نویدی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، طراح لباس: مریم قاسمی، طراح صحنه: پگاه آذر کمان، جلوه‌های ویژه: محمدمهدی سخنور، مصطفی مطوری، مجریان طرح و مدیران تولید: وحید دلیلی و سپیده میرحسینی، طراح پوستر: طاها ذاکر، عکاس: پوریا نوری، روابط عمومی: زهرا نجفی.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها