تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191578

تیزر مجموعه انیمیشن‌‌های کوتاه هنری، «رویاهای رنگی» اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، تیزر اولین مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری شامل صحنه‌هایی از ۱۰ انیمیشن کوتاه اکران شده در این بسته است.

مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری «رویاهای رنگی» شامل ۱۰ انیمیشن کوتاه از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. اکران این مجموعه همزمان با ۲۸ اکتبر برابر با ۶ آبان روز جهانی انیمیشن آغاز شد.

مجموعه «رویاهای رنگی» شامل فیلم‌های کوتاه «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی، «سوزن‌بان» به کارگردانی مهدی خرمیان، «پسر دریا» به کارگردانی عباس جلالی یکتا، «گذشته» به کارگردانی حمید محمدی، «ملکوت» به کارگردانی فرنوش عابدی، «کلاغ» به کارگردانی اهورا شهبازی، «بالانس» به کارگردانی برزان رستمی، «شهر خاموش» به کارگردانی امیر مهران، «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی و «اکتسابات انتسابی» به کارگردانی سمانه شجاعی است.

آثاری که در این مجموعه به نمایش درمی‌آیند در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت کرده و جوایز معتبری را کسب کرده‌اند.

هم اکنون فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به صورت ثابت به نمایش در می‌آید.

در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و هنر و تجربه بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ به صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

همچنین علاوه بر سینماهای ثابت، برخی فیلم‌ها با توجه به استقبال مخاطبان در ۱۰ سینما نیز به صورت گردشی به نمایش در می‌آید.

لینک کوتاه

 

آخرین ها