تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193077

اکران آنلاین فیلم «کت چرمی» ساخته حسین میرزا محمدی از چهارشنبه ۶ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماسینما، در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کامران حجازی تولید شده، علاوه بر جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، «سارا حاتمی» که بعد از بازی در «زخم کاری»؛ نخستین تجربه سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد، ایفای نقش کرده و برای این بازی در این فیلم، سیمرغ بهترین بازیگر زن را در جشنواره سال گذشته از آن خود کرد.
«کت چرمی» اولین تجربه سینمایی حسین میرزامحمدی است و محمدحسین مهدویان در مقام مشاور در این فیلم سینمایی حضور داشته است. فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و در اکران عمومی امسال نیز جزو آثار پرفروش سینمای اجتماعی بود.
داستان «کت چرمی» که در «فیلیمو» عرضه می‌شود درباره یک پدیده شوم اجتماعی پیرامون قاچاق دختران بی‌سرپرست است که توسط مسعود هاشمی‌نژاد نوشته شده است.
عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی)، بازرس سازمان بهزیستی است. او رابطه خوبی با خانواده خود، به ویژه فرزندانش ندارد، اما در کار خود متعهد است. روزی عیسی با یک تخلف سازمانی مواجه می‌شود که او را وارد مسیر ماجراجویی و پر تناقضی می‌کند. پیگیری‌ها عیسی را به یک مهمانی معروف به «کت چرمی» و تجارت قاچاق دختران بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌رساند و….

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

 

آخرین ها