حسام منظور جدیدترین بازیگری است که مقابل دوربین سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم رفته است.
به گزارش سینماسینما، حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریالهای مطرحی همچون «بانوی عمارت»، «برادر جان» و «نجلا» توجه مخاطبان را به بازیاش جلب کرده است در نخستین تجربه حضور در نمایش خانگی به عنوان جدیدترین بازیگر سریال سیروس مقدم مقابل دوربین «جزیره» رفت.
منظور در سالهای اخیر در آثار سینمایی مختلفی بازی کرده است که حضورش در «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی جزو آثار مطرح سینمای ایران به شمار میرود.
سیروس مقدم کارگردان مجموعههای موفقی همچون «پایتخت» در تجربه جدیدی با فیلمنامهای از علی طالب آبادی به سراغ ساخت سریال «جزیره» رفته است که این روزها در جزیره کیش در حال فیلمبرداری است.
این سریال به تهیهکنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته میشود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و امیر مقاره در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی میشوند.
برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، بازیگردان: میکائیل شهرستانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: آسیه معصومی، جلوههای ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.
منبع: ایلنا

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- معرفی آثار راه یافته به یک بخش و هیئت انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر فجر
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- نگاهی به کارنامه تلویزیونی فرامرز قریبیان؛ حضور در دهه هفتم
- با ۱۷ میلیون و ۶۸۴ هزار مخاطب؛ سینمای ایران در سال ۱۴۰۳، ۱۰۰۰ میلیاردی شد
- ۳ فیلم جدید در سینماها/ پایان اکران سراسری «مست عشق» و «سال گربه»
- جابهجایی رکورد فروش روزانه؛ فروش سینمای ایران در سال ۱۴۰۳ از مرز ۷۰۰ میلیارد گذشت
- تازهترین آمار فروش سینماها با رقابت «تگزاس ۳» و «تمساح خونی»
- ادامه اکران فیلمهای روی پرده سینماها با فروش ۳۵۲ میلیارد تومانی
- گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده/ کاهش مخاطب سینما در هفتهای که گذشت
- نگاهی به گیشه ۳۱۲ میلیاردی سینماها
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- رکوردداران روز اول اکران
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- انتقاد عباس یاری از تبلیغات مخرب شهرداری تهران
- از انیمیشن به عنوان یک رسانه هنری برای جذب گردشگر استفاده کنیم
- «زن و بچه» سعید روستایی به کن دعوت شد
- تعطیلی موقت پردیس تئاتر باغ کتاب تهران
- آکادمی علوم سینمایی اوراسیا آغاز به کار کرد
- به خاطر یک عمر دستاورد سینمایی؛ موسسه فیلم آمریکا به فرانسیس فورد کوپولا جایزه میدهد
- آیا «پایتخت ۷» حقوق حیوانات را زیرپا گذاشته بود؟
- امشب به صرف بورش بدون خون به روایت نازنین؛ صابر ابر و الهام کردا دوباره همبازی میشوند
- تولد یک سینماگر درخشان ازبکستانی
- معرفی بازیگران فیلم تازه اصغر فرهادی
- فیلمی که هنوز عنوانش اعلام نشده؛ اثر جدید اصغر فرهادی در پاریس
- پوستر رسمی جشنواره کن منتشر شد
- با حکم رئیس سازمان صداوسیما؛ رمضاننژاد رئیس جدید ساترا شد
- سینماحقیقت در نمایش خانگی
- چشم سینماهای آمریکا به گیشه تابستانی/ هالیوود نگران افزایش قیمت بلیت سینماها شد
- فستیوال «کوچه» برگزار می شود
- حسین سلیمانی داور جشنواره ایتالیایی شد
- «یخ بستگی»؛ نمایشی که شنبهها سانس فوقالعاده دارد
- تأملی بر فیلم «صیاد» و بازنمایی یکی از مؤمنترین فرماندهان ایران/ صیاد در آیینه سینما
- موفقیت بینالمللی نمایش «مستطیل» در امارات
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- اولین جایزه بهرام/ یادداشت جواد کراچی درباره زندهیاد بهرام صادقیمزیدی
- «غبارزدگان» رونمایی شد
- شروین حاجیپور تیتراژ ابتدایی «وحشی» را خواند
- اولین نمایش جهانی «چشم در برابر چشم» در جشنواره ترایبکا
- با حضور داور ژاپنی جشنواره کن؛ هیات داوران جشنواره فیلم و عکس «پنج» معرفی شدند
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- نمایش و نقدِ «مصائب شیرین ۲» در سینما اندیشه
- سوگ، فقدان و زوال با طنز؛ آیا «کفنها» آخرین فیلمِ دیوید کراننبرگ میشود؟